טחינה לניגוב

אחלה של שטראוס משיקה לראשונה טחינה לניגוב בסדרת "החומוסייה של אבי", אשר תגיע במרקם רך ומיוחד לניגוב, ממש כמו בחומוסיות.
הטחינה מצטרפת למוצרי החומוס בסדרת "החומוסייה של אבי", הסדרה הכי קרובה לחומוס של חומוסיות, העשירים בטחינה גולמית משובחת ואיכותית.
הטחינה החדשה לניגוב עשירה בטחינה גולמית ותספק חוויה איכותית לניגוב.
כל המוצרים בכשרות מהודרת של בד"ץ שארית ישראל

(צילום: יחצ)


בלי יתושים

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, משיקה את סנומט סמארט, דוחה יתושים נוזלי במכשיר חשמלי, עם מפסק בטיחות אוטומטי, הכבה לאחר כ- 8 שעות. אין צורך לזכור לכבות את המכשיר בבוקר!
חוסך במילוי, חוסך באנרגיה, עם נורית בקרה ומפסק חכם, מהווה את הדור הבא של מכשירים חשמליים לדחיית יתושים. מגיע עם מיכל נוזל שקוף המאפשר מעקב אחר כמות הנוזל והחלפתו בזמן. המכשיר בעל יעילות מוכחת והוא נוח ובטוח לשימוש גם בחדרי ילדים.
ניתן להשיג באריזת 45 לילות ובאריזת חיסכון עם שני מכלי מילוי המספיקים למשך 90 לילות.

(צילום: יחצ)

מסטיק מנטוס PURE FRESH

לאור הצלחתו האדירה בישראל, מסטיק מנטוס PURE FRESH - באריזת 7(!) יחידות - עכשיו גם במארז של 4 חפיסות. מסטיק מנטוס סטיקס (מסטיקים שטוחים וארוכים) עם שתי שכבות טעם בכל מסטיק, מגיע בסדרה של 4 שילובי טעמים, ייחודיים ומרעננים, בהם: מלון-לימונדה, פטל-תפוז, מנטה ומנטה עדינה.
את סדרת מסטיק מנטוס סטיקס 7 יחידות במארז משפחתי, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, במחיר של 9.90 ₪ למארז 4 חפיסות.

(צילום: יחצ. אפרת אשל)

YOLO שכבות

סדרת מעדני YOLO של תנובה, היחידה עם שוקולד אמיתי, מתרחבת עם השקת מוצר חדשני: YOLO שכבות, המשלב בין הטעמים המובילים של יולו.
שני המוצרים החדשים מגיעים באריזה יוקרתית שאי אפשר להתעלם ממנה עם מכסה לסגירה חוזרת, בהשראת עולם הקינוחים.
YOLO שכבות שוקולד חלב ושוקולד לבן כולל 15% שוקולד אמיתי.
YOLO שכבות שוקולד מריר ושוקולד לבן כולל 13.5% שוקולד אמיתי
שני הגביעים מכילים 122 גרם של פינוק.
סדרת מעדני YOLO בכשרות מהודרת של ועדת מהדרין תנובה

(צילום: יחצ)

ללא סוכר

חברת כרמית מרחיבה את ליין המוצרים ללא סוכר ומשיקה: אגו שוקולד מריר ללא תוספת סוכר עם תוספות שקדים / פצפוצי אורז וסוכריות חופשי ללא תוספת סוכר
סוכריות קשות ללא תוספת סוכר - מכילות רק 9 קלוריות ליחידה, כך שאפשר לשמור על הגזרה ועדיין ליהנות מפינוק מתוק. בסדרה 3 טעמים חלביים נפלאים: תות, קרמל וקפה.
הרחבת סדרת שוקולד אגו ללא תוספת סוכר וללא גלוטן עם תוספות:
"אגו" שוקולד מריר עם תוספת שקדים ו"אגו" שוקולד מריר עם פצפוצי אורז
המוצרים עצמם אינם מכילים גלוטן, ממותקים ע"י צמח הסטיביה והיחידים בכשרות פרווה בשוק השוקולד ללא סוכר, מצטרפים לטעמי הסדרה הקיימים: שוקולד מריר, לבן וחלב.

(צילום: יחצ)