מקרה מזעזע בכפר סבא. אם, אשר בתה לומדת בגן אשר שייך לרשת 'אמונה', הגיעה לאסוף את הילדה וגילתה אותה על מזרן כאשר מסביבה שישה ילדים מרביצים ובועטים בה.

"באותו רגע חשכו עיני", מספרת האם לאירית מרק באתר 'שרון פוסט'. "הילדה צרחה והילדים מסביבה מרביצים לה ובועטים בה. הנורא מכל התרחש לנגד עיני".

האם, אשר הגישה תלונה במשטרת כפר סבא ביום רביעי האחרון טוענת כי באותם דקות שנראו בעיניה כנצח לא הייתה אף מטפלת בגן. "כשפניתי לגננת היא ענתה לי שהיא הייתה זקוקה להפסקה כי לא נחה כל היום".

"התמונה הזו לא משה מעיני", מספרת האם אשר לא שלחה את בנותיה היום (ה') לגן ומסבירה כי אין לה כוונה לשלוח אותם לשם גם בעתיד. "אני נכנסת ומוצאת את בתי בת השנתיים מוכה כשהיא על המזרן, לבד ואף אחד לא נחלץ לעזרתה, זה נורא בעיני, הילדה מאז אתמול עוברת טראומה קשה".

בעוד שב'אמונה' אומרים כי פרטי התלונה אינם נכונים, האם מבהירה כי "כשאני הגעתי לכיתה לא הייתה מטפלת בכיתה, הילדים היו לבד ואם הם אומרים שהייתה מטפלת אז למה הרביצו לילדה שלי ואף אחד לא עשה כלום עם זה. פניתי למשטרה ואני מקווה שהמשטרה תטפל".

מאמונה נמסר בתגובה: "תנועת אמונה מפעילה בהצלחה רבה 135 מעונות יום בכל רחבי הארץ. המעונות כולם מפוקחים ע"י משרד הכלכלה ועומדים בסטנדרטים חינוכיים גבוהים מאוד. התלונה במקרה הנדון נבדקה ומטופלת ע"י גורמי המקצוע באמונה. יצוין כי פרטי התלונה אינם מדויקים, ומטפלת מוסמכת נכחה בכיתה לאורך כל שעות היום. מפאת צנעת הפרט אנו מנועים מלפרט בעניין. אמונה מחויבת להמשיך ולפעול למען ילדיה בכל מקום ומקום".