אחד מהדברים שמאפיינים את חג הפורים הוא המנהג להתחפש וההתלבטות רבה: האם להתחפש למרדכי היהודי, האם להתחפש לכהן הגדול, לאסתר המלכה ועוד. עוד מאפיינים של החג הוא מנהג משלוח המנות המסמל את ערך הצדקה וכן השמחה הגדולה של החג שמבטאת את ההיפוך בגורל היהודים מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב כאשר בחג פורים נהוג לערוך משתה שמחה וכידוע אחת מהלכות הפורים...שתיית יין "עד דלא ידע".

ביקב ארזה הוותיק השיקו לאחרונה סדרה חדשה של יינות תל ארזה בדרך מקורית. היקב החליט להשיק את היינות החדשים במהלך בו בקבוקי היין של תל ארזה התחפשו לבקבוקים מיוחדים ומסתוריים - ללא תווית וללא רמז, כאשר הציבור הרחב התבקש לשפוט את היינות החדשים עפ"י הטעם בלבד.

כך הצליחו ביקב ארזה לעורר עניין רב בקרב הציבור - בקבוקי היין הופצו לחנויות היין המובילות ברחבי הארץ ללא תווית וללא פרטים מזהים. ציבור הלקוחות הוזמן לרכוש את היין ולהשתתף בטעימה עיוורת של היין.

המהלך החדשני הניב ליקב, עוד לפני שנחשף היין, נקודות זכות רבות בקרב הציבור שהחמיאו על המהלך ועל התעוזה של יקב ארזה. היקב זכה למחמאות על איכות היין שהתחפש ועל הזנים שמהם הורכב...

לקראת חג פורים, נחשף הסוד השיווקי הגדול, כאשר סמנכ"ל השיווק של יקב ארזה, אלחנן שור, גילה כי מאחורי היין הסודי עומד יקב ארזה הוותיק, היינן פיליפ ליכטנשטיין וסדרת היינות החדשה תל ארזה.

ליינות יקב ארזה כשרות מהודרת בהכשר בד"צ העדה החרדית.

(צילום: יחצ)