מאות השתתפו אמש (ג') באירוע הנצחה לזכרו של ש"י תובל ז"ל, ששימש כמנכ"ל מנהלת הגרעינים התורניים. בין היתר השתתפו באירוע כלל ראשי הגרעינים התורניים ברחבי הארץ וכן חברי הכנסת ניסן סלומינסקי, יוני שטבון, אבי וורצמן ומוטי יוגב. לאחר הארוע הושק מעון הגרעין התורני בעיר בהשתתפות הנהלת הגרעינים התורניים, כאשר המעון נקרא על שמו של תוב"ל ז"ל.

היום נחתם בהרמת כוסית של הבית היהודי בהשתתפות פעילי המפלגה באזור הדרום, סגן שר החינוך אבי וורצמן, חברי הכנסת סלומינסקי, שטבון, ויוגב וכן מנכ"ל המפלגה ניר אורבך.

מ"מ ראש עיריית קריית מלאכי שמעון חזן: "קריית מלאכי כעיר היחידה שהעמידה ראש עיר מטעם הבית היהודי ממשיכה בפעילותה החברתית הברוכה. אני מודה לסיעת הבית היהודי שבאה לקחת חלק ביום הנצחתו של שי תובל, ז"ל, מיקירי הגרעינים התורניים בארץ בכלל ובקרית מלאכי בפרט".

בתוך כך, כנס תומכים בעשיה מובילים לצמיחה של קרן קהילות בראשות הרב ד"ר דני טרופר אירחה את הגרעינים באירוע בו נכחו למעלה מ-300 איש. מנהלי הגרעינים התורניים למדו דרכים לפיתוח הגרעין באמצעות פעילויות וחבירות לגופים כמו כן קיבלו מנהלי הגרעינים סדנה "כיצד עובדים עם התקשורת. עמיאד טאוב סיפר על ארגון, אופק, אותו הקים יחד עם מספר חברים. הארגון מסייע למשפחות לאחר משבר רפואי ומקנה להם כלים, ייעוץ ותמיכה באמצעותם יבנו בכוחות עצמם את המשך חייהם בצורה מיטבית חרף האסון שפקד אותם.

לצד הכנס חגג הרב אלישע ושיליצקי יומהולדת 60 וקיבל במתנה טלית מתנת הגרעינים התורניים. על הטלית ברך הרב שהחיינו ברוב עם.

בטקס ברכת האילנות כיבדו אותנו בנוכחותם ראש עיריית קרית מלאכי, אליהו זוהר, יחד עם חברי הכנסת ניסן סלומיאנסקי, מוטי יוגב ויוני שטבון. בסיום הברכה והריקודים המסורתיים חנכו הגרעין התורני בעיר יחד עם הרבנים חברי הכנסת והמכובדים מעון ע"ש שי תובל ז"ל. המעון ישמש את לצרכי עזרה לקהילה לילדים נערים בעיר.