שר הרווחה מאיר כהן ביקר הבוקר ביישוב אפרת שבגוש עציון וקבע מזוזה במשרדים החדשים של מחלקת הרווחה ביישוב. השר התרשם מהעשייה של מחלקת הרווחה ביישוב וביקש לקבוע ישיבת עבודה נוספת בה יוכל ללמוד על מודלים הפועלים ביישוב אפרת ולהעתיקם לערים נוספות במדינה.

השר התייחס להיותה של אפרת יישוב בדירוג סוציו-אקונומי גבוה. "דירוג סוציו-אקונומי גבוה לא אומר שמחלקת הרווחה נטול משימות", ציין השר.

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, התייחס לביקור ואמר כי העובדה שבראש משרד הרווחה עומד ראש רשות לשעבר מקלה על הצורך להיכנס להסברים ארוכים ומיותרים. "שר הרווחה, שכיהן כראש רשות, מבין מה האתגרים עמם נדרשים ראשי רשויות להתמודד, ואני סמוך ובטוח כי יעזור לנו להתמודד עם האתגרים בפניהם אנו ניצבים", הוסיף רביבי.

"במהלך הפגישה הצגנו לשר את הפרויקטים המיוחדים של מחלקת הרווחה במועצה המקומית אפרת ובגלל התרשמותו הוא ביקש לקיים פגישה נוספת בקרוב", ציין דוד פרלה, מנהל מחלקת הרווחה במועצה. לדבריו, השר שמע מאנשי המקצוע על טיפוח ההתנדבות ביישוב, הפרויקטים המיועדים לעבודה עם קשישים מעולי ברית המועצות, תעסוקת הנוער ושיתופי הפעולה עם מחלקות אחרות במועצה בהם מחלקת חינוך.