הפרסומאי אור רייכרט במיזם חדשני, מגזין פרימיום הפונה למגזר הדתי לאומי - 'קידוש מגזין'. 36 עמודי כרומו עם כריכה רכה הכוללים מדורי פוליטיקה, ספורט, תרבות, לייפסטייל, חו"ל, ביקורת יין וויסקי ועוד. את המגזין הראשון ערך אבנר שאקי.

"החידוש שלנו - על אף שהמגזין יחולק בבתי הכנסת, הוא אינו מתנהג כמו עלון בית כנסת ולא תראו בו פרסומות של עלון בית כנסת", אומר רייכרט ל'כיפה'. הוא מצביע על כך שבמגזין החדש מפרסמות חברות גדולות כסמסונג, פדאני וטומי היליפגר, שעד עתה לא פנו לציבור הדתי באופן מסודר.

[embed]

" type="video/youtube" />
]

"עד היום החברות הגדולות לא התייחסו לציבור הדתי לאומי כמגזר בפני עצמו בכל הקשור לפרסום, יש תקציב פרסום לכל החברות למגזר הערבי, החרדי והכללי אך לא למגזר הדתי. היה חשוב לי להעביר אמירה שאנו גם מגזר שעובד ואוהב ליהנות מהחיים, לדבר על ספורט ולטייל בחו"ל", מסביר רייכרט את המטרה שעומדת מאחורי המגזין החדש אותו הוא מגדיר כ'פורץ דרך'.

המגזין החדש צפוי להיות מושקע גם מבחינת התוכן, בין הכותבים ב'קידוש מגזין' ניתן למצוא את מיטב העיתונאים, עמית סגל, דינה אברמסון, אבנר שאקי, אריאל פלקסין, שמעון ריקלין, אמיר מויאל ועוד.

רייכרט אשר שימש כשותף במשרד זליגר שומרון רייכרט תקשורת ועסק בתחום הפרסום הודיע לפני כחודש על הקמת משרד פרסום חדש. כשאליו חבר נריה כנפו כמנכ"ל. 'קידוש מגזין' הוא חלק מפעילויות המשרד החדש

(צילום: תמיר אורבאום)