קרן יחד, המיזם החברתי החדש בנשיאותו של הרב יעקב אריאל ובראשות הרב הלל הורוביץ מחברון, הצליח בתוך שבועות ספורים לגייס למעלה מ-2,600 משפחות ,

בין המצטרפים - משפחות מכל רחבי הארץ, מקרית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום, בני הציונות הדתית על שלל זרמיה, וכן עולים חדשים לצד ותיקים ומשפחות צעירות לצד מבוגרות. לאישי הציבור שהצטרפו בעבר, ביניהם הזמר אודי דוידי ועקיבא ענהאל, משתתפי המרוץ למיליון הצטרף השבוע גם שר הכלכלה נפתלי בנט.

במקביל להצטרפות הציבורית, עשרות קהילות בערים וביישובים נרתמו למשימה כדי לחבור יחד לקהילת החסד הגדולה. בקרן מביעים תקווה כי בתוך שנה, יצטרפו למיזם 15,000 משפחות.

(צילום: יחצ)

לדברי יו"ר קרן יחד, הרב הלל הורביץ, רבים מהמצטרפים החדשים מציינים כי הם רואים חשיבות גדולה בצמצום תופעת המגביות הציבוריות למשפחות יתומות, שכוללות לעתים קרובות מדי גם מבוכה גדולה למשפחות עצמן. "ארגוני הצדקה השונים, פותחים במסעות לאיסוף תרומות. במהלך מסע הגיוס, נאלצים המגייסים לפגוע בפרטיותם של בני המשפחה ולחשוף את סיפורם העצוב כדי לשכנע את הציבור לתרום. התופעה הזו כואבת למשפחה, אבל גם לציבור, ואת זה בדיוק אנחנו מבקשים לפתור באמצעות קרן יחד".