המוצר : מלחיית "מלח הים האדום - מלח ים גס"
הפרטים החשובים : חברת "מלח הארץ", היצרנית העיקרית של מלח בישראל, מחדשת ומשיקה: מלחיית "מלח הים האדום- מלח ים גס". מלחיית מלח ים גס של חברת "מלח הארץ" מושקת בהלימה לטרנד הבישול השוטף את ישראל המביא יותר ויותר צרכנים ובשלנים להשתמש במלח גס ומוביל לעלייה בצריכתו. המלח הגס של "מלח הארץ" הינו מלח משובח 100% טבעי, עתיר במינרלים טבעיים המצויים במי הים ובכללם קלציום, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ברזל ויוד. המלח מופק ממימיו הצלולים של הים האדום, בתהליך טבעי, של אידוי מי הים בבריכות מלח הסמוכות לחופו הצפוני של מפרץ אילת.
המחיר : כל מלחייה באריזת 500 גרם, בכשרות בד"צ. מחיר מומלץ לצרכן : 7.90 ₪.
היתרון : לבזוק מלח בדיוק בכמות שרציתם

המוצר: SIDER -מנשא חדש
הפרטים החשובים: רשת נעלי הילדים SHOOSHOOS משיקה מנשא חדש ה- SIDER . המנשא החדש נותן מענה להורים לתינוקות יותר גדולים יחסית שאוהבים מאוד להיות על הידיים. SIDER מיועד לתינוקות אשר יכולים לשבת באופן עצמי ומשקלם עד 20 ק"ג. הפטנט החדש והייחודי מתלבש על מותן ההורה, מפחית ממשקל התינוק ומחלק את הכובד באופן אחיד כך שהמשקל לא יכביד על אזור אחד בלבד. המנשא נוח לנשיאה מתקפל לגודל של 15-30 ס"מ ונכנס לכל תיק. על החגורה ישנם כיסים המתאימים לבקבוק, מוצץ, פלאפון או כל מה שנחוץ ליציאה קצרה מהבית
המחיר: 399 ₪. ניתן להשיג בחנויות הילדים המובחרות.
היתרון: לפנות את הידים לפעילות שוטפת ועדין לשמור על הילד קרוב

לפנות את הידים (צילום: יחצ, ליאון סוקוליצקי)

המוצר : דיש וויש
הפרטים החשובים : המצאה ישראלית , העושה חייל במטבחי העולם. דיש-וויש בא לעולם כתוצאה של משבר יחסים עם מגבת... כטיבן של המצאות מבריקות, גם מוצר הביכורים של דיש-וויש, משטח לייבוש כלים נולד במקרה, מתוך רצון למצוא פתרון חלופי למגבת המטבח שיכולתה לספוג מים מהכלים שנשטפו מוגבלת ובמהרה הופכת לסמרטוט המדיף ריח לא נעים. המשטח לייבוש כלים רשום כפטנט ישראלי ומשווק בהצלחה רבה למדינות רבות. משטח לייבוש כלים זה שינה התנהגות צרכנית בקרב הישראלים ובמדינות נוספות. כיום מייצרת ומשווקת החברה קו שלם של מוצרים, ביניהם סינורים, כפפות לתנור, שרוולים לידיות ועוד, כולם באיכות גבוהה, מתאימים לכל סוגי המטבחים, ומאופיינים בעיצוב ייחודי.
היתרון : אם אתם מייבשים כלים על מגבת, תשתדרגו.

פתרון יצרתי למטבח(צילום: יחצ)


המוצר:
™WXP- מנשא מים מתקדם
הפרטים החשובים : חברת "שורש" המייצרת ומשווקת ציוד למטיילים, מחנאות ולספורטאים מהמתקדמים בעולם, משיקה בימים אלו, מנשא מים מדגם wxp- low profile , אשר משלב את מערכת השתייה המתקדמת ביותר בעולם. המנשא משלב את המכסה הגדול של מערכת Clear למילוי קל והכנסת קוביות קרח לצינון וכמו כן, את נוהל ה- Widepac, המשמש לריקון וניקוי רעלים. בנוסף, למנשא wxp יתרונות רבים נוספים הכוללים יריעת PE תלת שכבתית השומרת על טעם המים לא טעמי לוואי, מערכת Care Free השומרת על שקית המים נקייה ומאפשרת מילוי מחדש של נוזלים, ללא צורך בטיפול מיוחד, תוך שמירתם טריים למשך שבועות.
המחיר: בחנויות המטיילים המובחרות וברשת מגה ספורט במחיר של כ- 159 ₪.
היתרון : למי שאוהב לטייל והרבה, אחלה דרך לשמור את המים