תיכון "אדר" מפתח תקווה וישיבת "פרחי אהרון" מקרית שמואל הם אלופי הישיבות התיכוניות בכדורסל ובקט-רגל, בגמרים שהתקיימו ביום חמישי האחרון באולם הספורט בקרית החינוך בגבעת ושינגטון. כ-30 ישיבות תיכוניות השתתפו בשלבים השונים בתחרות, שהגיעה לסיומה בסוף השבוע האחרון.

אל הגמר בכדורסל הגיעה נבחרת תיכון "אדר" וישיבת רמת גן. בסיומו של הגמר המותח זכה תיכון "אדר" באליפות הכדורסל לאחר ניצחון 40-35 כשבשורותיו בלט אוראל פרשטוד עם 14 נקודות.

עוד קודם לכן הפגיש חצי הגמר הראשון את ישיבת "רמת-גן" ואת ישיבת "רעננה". ברוב חלקי המשחק היתרון עבר מצד לצד ובסופו הפגינו שחקני רמת גן עליונות בגובה ובפיזיות וגרפו ניצחון של 44-31. חצי הגמר השני הפגיש את ישיבת "אור מנחם" מקריית ארבע עם תיכון "אדר" מפ"ת. בדומה לחצי הגמר הראשון, גם כאן הפיזיות והגובה הם שהכריעו את המשחק ותיכון "אדר" עלה לגמר אחרי ניצחון 49-36.

משחק הגמר בקט רגל הפגיש את ישיבת "חורב" ו"פרחי אהרון" בהתמודדות שוות כוחות לאורך כל המשחק כשלאחר הזמן החוקי עמדה התוצאה על 1-1 . השחקנים ניגשו לבעיטות הכרעה בפנדלים. התוצאה בסיום: 2-0 לטובת "פרחי אהרון" שהוכתרה כאלופה החדשה.

(צילום: יחצ)


במשחק חצי הגמר הראשון בקט רגל התמודדו ישיבות "אור תורה" ו"חורב" בדרבי ירושלמי. למרות פתיחה טובה של "אור תורה", שאף הבקיעו ראשונים, ישיבת "חורב" היא שזכתה בסופו של דבר בכרטיס לגמר, לאחר ניצחון 2-1 כשל"חורב" הבקיע את שער הניצחון תמיר כהן. בחצי הגמר השני, התמודדה ישיבת "הדרום" מרחובות מול ישיבת "פרחי אהרון" מקרית שמואל. במשחק קצבי ורווי בשערים ניצחה "פרחי אהרון" בתוצאה 4-3 ונתנה לקהל הנהדר שליווה אותה.

"אני מאושר על הרמה הגבוהה והרוח הספורטיבית שהחבר'ה הפגינו לכל אורך הטורניר", סיכם מנהל קריית החינוך "גבעת ושינגטון", יקי סעדה. סעדה ציין כי התחרות המקצועית הוכיחה כי התמידים "יכולים לעסוק גם בבריאות הגוף והנפש לצד לימודי הרוח והתורה".