סנו ריצפז fresh home בניחוח ספא מרגיע
סנו ריצפז פרש הום בניחוח ספא מרגיע עם אפקט בישום מתמשך, הינו מוצר בסדרה המצליחה של תרכיזים ריחניים לניקוי כל סוגי הרצפות. ארבע פעולות במוצר אחד: מנקה, מבריק, מבשם ומגן. מתאים לכל סוגי הרצפות: קרמיקה, גרניט פורצלן, שיש ועוד. ניתן להשיג בשלושה ניחוחות נוספים: כותנה מלטפת, טבע רענן וסבון מפנק.
תרכיז ריחני סנו ריצפז פרש הום מגיע בבקבוק של 2 ליטר.

משקה אקטיב O2 - מים מינרלים מחוזקים בחמצן
אקטיב O2 הינו משקה מים מינרלים טהורים מהאלפים הבוואריים, המגיע בשלושה טעמי פירות טבעיים ומרעננים במיוחד: תפוח-קיווי, תפוז-לימון ותה לבן-אפרסק. המים מחוזקים בחמצן ובשלושה סוגי ויטמין B חיוניים. המים עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, דלי קלוריות, לא מוגזים וכשרים. מומלץ בעיקר לאחר מאמץ גופני או פעילות פיזית. משקה אקטיב O2 מגיע בבקבוק אישי עם פקק ספורט נשלף, קל לפתיחה וסגירה, מצויד בממברנה ייחודית , אשר תוכנן במיוחד לשמירה על החמצן והטעם וכן על ההיגיינה של הפייה של הבקבוק.

(צילום: יחצ, מיכאל כץ)

פריניב - סדרת מיצים המבוססת על שילוב של פירות וירקות

פריניב, יצרנית המיצים הטבעיים, משיקה סדרת מיצים המשלבת בין פירות וירקות ויוצרת טעמים חדשים על בסיס סלק, רימונים, גזרים, ותפוחים. המיץ נסחט ונטחן מפירות וירקות טריים בלבד כאשר כל המיצים נסחטים עם קליפתם על מנת למקסם את ערכם התזונתי. בין הטעמים ניתן למצוא : מיץ תפוח גזר וסלק , מיץ הרימון גזר ומיץ רימון תפוח

סדרת תכשירי הגנה לקיץ
רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, משיקה בימים אלו סדרת תכשירים להגנה מפני קרני השמש, בעלי הגנה גבוהה במיוחד מקרני UVA + UVB ולפי התקן האירופאי המחמיר UVA Balance, הנספגים באופן מידי, בעלי מרקם קליל ומונעים תחושת דביקות.
בסדרה קיימים שלושה תכשירים :
קרם הגנה לפנים 50 SPF - קרם פנים להגנה מקרינת השמש, מותאם לעור עדין בהיר
תחליב הגנה 30 SPF- תחליב הגנה להגנה מקרני השמש, עמיד במים, מותאם לעור עדין במיוחד
ספריי שקוף להגנה מקרינת השמש 50 SPF - ספריי הגנה בנוסחה חדשנית שנספג במהירות.