ח"כ ניצן הורוביץ הוציא בקשה לחברי הכנסת להצטרף להצעה דחופה לסדר היום של הכנסת לדון בקמפיין של מועצת יש"ע ישראל שלי ומועצה אזורית מטה בנימין והניסיונות לפגוע בתהליך המדיני.

השבוע פורסם קמפיין "ג'ון קרי פתרונות בע"מ", שמוריד את הכפפות, ומזכיר לאזרחי ישראל שה"פתרונות" של קרי מסכנים את מדינת ישראל.

בעיצומו של מסע הדילוגים והלחצים של מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, הושק אתר אינטרנט חדש (http://johnkerry.co.il/ )המציג את "חברת ג'ון קרי פתרונות בע"מ" - חברה אשר עובדת בהתאם לסיסמה: "אין לנו פתרונות טובים, אבל חייבים לעשות משהו...", ביוזמת מועצת יש"ע, מוא"ז מטה בנימין וישראל שלי.

סרטון שהופק כחלק מהקמפיין של חברת ג'ון קרי פתרונות בע"מ לועג לפתרונות ה"יצירתיים" של ג'ון קרי לבעיות המתעוררות בחיי-היום יום, פתרונות שמביאים - כמובן - להחמרת המצב.

באתר עצמו ישנם סרטוני אנימציה נוספים - "כשישראל אמרה לא" - על אירועים בהיסטוריה של מדינת ישראל שבהם עמדנו מול לחצים אמריקאים מבלי להתקפל, מלבי לשלם מחיר של ממש למרות האיומים; ו"עושים סדר במזרח התיכון" - על סדרת ההסדרים והכשלונות של האמריקאים

יגאל דילמוני סמנכ"ל מועצת יש"ע אמר : "הקמפיין כבר הצליח. הפחד של השמאל והרצון שלהם לפעול נגד הקמפיין מוכיח שהם מצטרפים ומעודדים את הלחץ האמריקאי שמופעל על ישראל. כמו שמוצג באתר ובסרטונים חשוב מאוד בעת הזאת לא להיכנע לתכתיבים אמריקאים ולא לעשות מה שטוב לשמו של ג'ון קרי, אלא מה שטוב למדינת ישראל. אנו מתכוונים להמשיך בפעילות שלנו ולחזק את יכולת העמידה של ממשלת ישראל בפני לחצים ואיומים מבית ומחוץ" .