ממרחים מבוססי שמן זית ישראלי מביתLive O
'קרן אהבה' מבית איזי שפירא, משיקה לרגל חג שבועות ממרחים מבוססי שמן זית ישראלי של המותגLive O , מושלמים להגשה לצד גבינות ויין, ביניהם: ממרח עגבניות מיובשות, ממרח פלפלים, טפנד זיתים שחורים או ירוקים ועוד. כל ההכנסות מהמכירות הן תרומה לבית איזי שפירא למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות.

(צילום: יחצ, קית גלסמן)

רביעיית כיף אל סבון מוצק בניחוח לוטוס
עם בוא האביב חברת קוסמופארם משיקה ניחוח חדש בסדרת כיף אל סבון מוצק - רביעיית כיף אל סבון מוצק בניחוח לוטוס. הסבונים המוצקים של כיף מכילים נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח העור המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור הגוף.
הניחוח החדש מצטרף לניחוחות האהובים הקיימים בסדרה: דבש, שקד, לבנדר, קוקוס וניל ואצות ים.
כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים

הגבינות של "סיימן"

סיימן יבואנית מוצרי מזון גורמה משנת 1985 מציעה מגוון רחב של גבינות גורמה. בין הגבינות אותן מייבאת החברה ניתן למנות גבינות מחלב עיזים, גבינות חצי קשות מחלב פרה, חצי קשות מחלב כבשים, גבינות קשות, גבינות מעטה עובש, גבינות עובש כחול, גבינות לבנות מלוחות ועוד. הגבינות מיובאות הישר ממדינות המקור באירופה ומוצעות במעדניות וברשתות השיווק הנבחרות.

הגבינות של סיימן מהוות את ליבת האירוח, אפייה והכנת מאכלי החלב של חג השבועות. מבין 150 הגבינות שמציעה החברה מציגה סיימן את הגבינות שבחרה להביא במיוחד לחג השבועות:



ברס בלו- גבינה כחולה מחלב פרה, בעל מרקם רך ושמנתי.
גבינת עזים למריחה- 'סואניון 'soignon - גבינה %100 חלב עזים.
מוצרלה פרוסה- גבינת מוצרלה מחלב פרה.
גאודה עזים- גבינת גאודה %100 חלב עזים..
גאודה פסטו ירוק- גבינת גאודה מחלב פרה, המיוצרת יחד עם פסטו ירוק.
גבינת צ'דר כתומה - חלב פרה, על פי מתכון אנגלי מקורי.
גבינה חצי קשה ממשפחת המנצ'גו- המורכבת מחלב פרה, כבשים ועיזים.

הרשי'ז קוקיס אנד קרים
חטיף שוקולד חדש מבית הרשי: הרשי'ז קוקיס אנד קרים (HERSHEY'S Cookie's & Crème) - חטיף שוקולד לבן עם שברי עוגיות.
חטיף הרשי'ז קוקיס אנד קרים מציע חווית טעמים מפנקת במיוחד - שילוב מנצח בין שברי עוגיות עשירות וטעם מעודן של שוקולד לבן - כל קובייה מזמנת חוויה הרמונית ומענגת.
חטיף הרשי'ז קוקיז אנד קרים זוכה לאהדה רבה ברחבי העולם ובארה"ב בפרט, שם מוצרי הרשי מככבים בסרטים וסדרות טלוויזיה.
את חטיף הרשי'ז קוקיס אנד קרים החדש ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ לצרכן של 4.90 ₪. המוצר כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

גלידה זבת חלב ודבש
רשת דר' לק מציגה לקראת חג שבועות מגוון טעמים עשירים על טהרת החלב, הגבינה והיוגורט. גולת הכותרת היא גלידת שמנת המלאה בכל טוב הארץ - חלבה עם תערובת ייחודית של מגוון פירות ארצנו כמו שקדים, פיסטוק ואגוזי מלך.
בנוסף מציגה הרשת גלידת מילוי בלינצ'ס גבינה וקינמון, גלידת חלב מתוקה בטעם חלב עדין עליה ניתן לזלף תוספות כמו דבש או סילאן, גלידת יוגורט יווני בליווי פירות יער, גלידה עוגת גבינה פירורים קלאסית עם שמנת ומעליה פירורי בצק פריכים וגלידת גבינה על בסיס שמנת בשילוב ריבת תות שדה ביתית.

CHOCO FRIENDS
ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה המובילה בישראל, מרחיבה את משפחת מוצרי "בלזן" (BAHLSEN) בישראל ומשיקה את שוקו פרינדס (CHOCO FRIENDS) - וופל פרימיום מגולגל, מצופה במלואו בשוקולד חלב מעולה. שוקו פרינדס חידוש טעים ואיכותי מבית חברת בלזן, המובילה את שוק העוגיות בגרמניה.

שוקו פרינדס - מוצע באריזת נוחות אישית השומרת על שלמות גלילי הופל וטריותם. מחירה המומלץ לצרכן של אריזת 100 גרם 10 ₪. ניתן להשיג את המוצר בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. המוצר כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל.