המשטרה טוענת היום (ג‘) כי קיימת תשתית ראייתית לכאורה נגד אב בית הדין הרבני בירושלים, הרב חיים יהודה רבינוביץ‘, שנחקר במשטרה בחודשים האחרונים. בשלב זה התיק נגדו הועבר לפרקליטות מחוז ירושלים, וצפוי לעבור להכרעת היועץ המשפטי לממשלה.

הרב רבינוביץ‘ חשוד לכאורה, יחד עם קרובי משפחתו, במעורבות פסולה בטיפול בתיקי גירושין. המשטרה חושדת כי הרב רבינוביץ' דן בתיקי גירושין שלא היו אמורים להידון בפניו, בעת שהוא מנצל את סמכויותיו להשפיע על ההליך בתיק.

עוד הוא חשוד לכאורה בכך שקיבל החלטות שלא על פי כללי הדין ושיש בהן ניגוד עניינים, מתוך כוונה לקדם את ענייניהם של קרובי משפחתו, ובעיקר של עורכת דין לענייני משפחה, שייצגה את אחד הצדדים. כמו כן עורכת הדין חשודה כי פעלה בשיטתיות לשימוש בכספים של לקוחותיה בחשבונות שבהם שימשה נאמן.

כבר בשנת 2012 דן נציב התלונות על השופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, בתלונות שהגיעו נגד הרב רבינוביץ‘ בנושא זה. גולדברג קבע שמספר התיקים האלה מלמד על שיטה פסולה ושראוי היה שרבינוביץ לא ייתן לה יד ולא יפר את כללי האתיקה לדיינים.

"בהצטברותם מצביעים המעשים של הדיין על התייחסות בלתי ראויה ובלתי הולמת שלו לתפקידו", כתב גולדברג בזמנו, "התנהגותו והתנהלותו חריגות ביותר ואינן עולות בקנה אחד עם כללי האתיקה המחייבים שופטים ודיינים".