אחרי חודשים של עבודה סביב השעון, הפארק החדשני SAMA SAMA נפתח לקהל הרחב. הפקה חדשנית, יוצאת דופן וראשונה מסוגה בעולם של Orange ומיומנה, המעניקה חווית קצב, מוסיקה וטכנולוגיה לכל המשפחה.

למעלה מ-500 אנשי תוכן הכוללים ניהול אומנותי, מעצבים, שחקנים, ארט, סאונד, תאורה ודיגיטל הוציאו אל הפועל את חזון הפארק החוויתי שכולו הרפתקת חושים מהפנטת לכל המשפחה.

230 אלף שעות עבודה הושקעו בפארק ששטחו נפרס על פני 285 אלף מטר, 3,200 גופי תאורה, 480 חיישנים, 348 רמקולים, 352 מחשבים וטאבלטים, 45 מכונות עשן ו-4 טון נוזלי עשן, 24 מכשירי לייזר, למעלה מ-400 שעות וידאו ומ-450 ערוצים מוסיקאליים הושקעו בפרויקט המקורי והמורכב העונה לשםSAMA SAMA.

מרגע כניסת הקהל למתחם העצום של מוזיאון א"י צפויים להתגלות לפניו מיצגי ענק חדשניים, המורכבים ממוסיקה וטכנולוגיה המשלבים את הקהל בחוויה. כל אחת מהאטרקציות הינה המצאה העומדת בפני עצמה, יצירה אומנותית המשלבת טאבלטים, גופי עשן, מערכות חיישני תנועה, לייזרים, צינורות, סנסורים, תופים, מערכות סאונד ווידאו מתקדמות. כל הטכנולוגיה המתקדמת בפארק נועדה לאפשר לקהל לקחת חלק פעיל ולהפוך לאמנים לערב אחד.

(צילום: יחצ)

דמיינו קבוצות של אנשים ללא רקע או ידע קודם, מנגנים ורוקדים בקצב אחיד, בזמן אמת- ההתנסות, הסקרנות וההומור יאחדו בין מבקרי הפארק לכדי הלהקה הגדולה בהיסטוריה!

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק של Orange ציין כי: "כחלק מהבטחת המותג של Orange להעשיר את חיי היום יום של לקוחותינו ולהעניק ערכים מוספים, יצרנו בשיתוף עם מיומנה חוויה רב חושית ויוצאת דופן המבוססת על מוסיקה, קצב, וכמובן טכנולוגיה דיגיטלית חדשנית. דווקא בימים אלו, אנו מאמינים שחברה שממשיכה לטפח את הקשר עם לקוחותיה ולהעניק להם חוויות ייחודיות תזכה באמון ונאמנות לקוחותיה בטווח הקצר ולבטח בטווח הארוך. פעילות SAMA SAMA מצטרפת לפעילות Orange weekend המציעה ללקוחותינו הטבות אלטרנטיביות בשיתוף עם עשרות עסקים בתחומי האופנה, הבילוי, הנופש, רשתות בתי קפה ומסעדות ועוד".

כרטיסים - 85 ש"ח לקהל הרחב, 60 ש"ח ללקוחות Orange פרטים באתר www.samasama.co.il