הדמיון המזרחי ממשיך להשתולל. מגישי תכנית טלוויזיה במצרים טוענים כי סדרת האנימציה המצליחה 'משפחת סימפסון' היא למעשה חלק ממהלך יהודי - אמריקאי ברחבי העולם, ואף הוסיפו 'הוכחות' כביכול לפיהן הייתה ארה"ב מעורבת במהפכה בסוריה, כך מתפרסם בבלוג 'זקני ציון'.

בתכנית הציגו פרק ששודר ב-2001 בו סצנה של חיילים המחופשים לערבים כשהם עומדים ליד ג'יפ עליו נראה דגל הדומה לדגל צבא האופוזיציה הסורית אשר נמצאת במלחמה עם השלטונות במדינה. "הדגל נוצר לפני ההתנגדות וב-2001 לא היה דגל דומה", אמרה המגישה. "הדגל מעלה סימני שאלה רבים למה שקרה במהפכות האביב הערבי". עוד האשימה ואמרה ש"משפחת סימפסון הם חברים רבי השפעה בוושינגטון הקשורים ללובי היהודי" וטענה כי אלו הוכחות לכך שהמהפכה בסוריה תוכננה כבר ב-2001.

"מדובר בארגון ציוני שנוסד בסוף שנות התשעים בידי קולונל בצבא הישראלי בשם יגאל כרמון שהיה קצין במודיעין הישראלי", הוסיף מגיש נוסף וחיזק את התיאוריה המוזרה כשהוא מסביר לגבי גוף שלכאורה עומד מאחורי הסדרה.

"כותבי הסדרה משתייכים לקבוצת צוותי חשיבה. הפרקים לא נכתבו על ידי אנשים רגילים אלא על ידי אנשים שעובדים במחקר. הם כותבים סדרה זו אשר הינה בעלת השפעה רבה בארה"ב. זוהי הוכחה שמשפחת סימפסון היא חלק מהמזימה היהודית ברחבי העולם".

צפו בתכנית (ערבית עם כתוביות באנגלית)

[embed][/embed]