חברת "הנמל" משיקה סדרה חדשה של פירורי לחם בטעמים בעיצוב חדש ורענן הסדרה החדשה של פירורי לחם משווקת באריזות של 440 גר ליחידה בשלושה טעמים חדשים : פירורי לחם בטעם צ'ילי, דגנים ובטעם כפרי.הסדרה החדשה של פירורי לחם משווקת באריזות מעוצבות עם מדבקה לסגירה חוזרת , בגדלים של 400 גרם השומרת על טריות המוצרים לאורך זמן. פרורי הלחם מתאימים להכנת מגוון מאכלים: ציפוי שניצלים וירקות, ציפוי פשטידות ומאפים, וכן מילוי מרענן לבשר ועוף. פרורי הלחם בטעמים ישדרגו כל ארוחה ויהפכו אותה לחגיגה של טעמים.
פרורי לחם בטעם צ'ילי בעל גוון פיקנטי ייחודי מתאים במיוחד למאכלי דגים. פרורי הלחם בטעם דגנים מתאימים במיוחד לציפוי ירקות, כרובית וזוקיני. פרורי הלחם בטעם כפרי מתאימים במיוחד לפשטידות ומאפים.
פרורי הלחם של חברת הנמל מיוצרים מקמח חיטה מובחר ותבלינים מיובשים ונטחנים בהקפדה כדי לשמור על המרקם האיכותי של פרורי הלחם.

אילן טרביץ ,סמנכ"ל השיווק של חברת "הנמל" אמר כי :"אנו שמחים להשיק את סדרת פירורי הלחם החדשה בעיצוב החדשני ומאמינים כי נראות המוצר עם ייחודיות הטעמים ימשיך את מתאר ההצלחה של סדרת פירורי הלחם אותה משווקת החברה מזה כ- 25 שנים" , עוד הוסיף טרביץ כי הרעיון לשלב טעמים עם טויסט של חדשנות ורעננות במוצר יסוד של הצרכן יקלע לטעם הישראלי".
פירורי הלחם נמכרים ברשתות השיווק במחיר שנע בין 9.99 ל- 11.99 ש"ח

הצעה למתכון
לאפות את השניצלים. מניחים את השניצלים על נייר פרגמנט לאחר שרוסס עליו שמן, מרססים גם קצת על השניצלים ומכניסים לתנור ל45 דק' בחום של 180 מעלות.חוסך המון קלוריות וגם את זמן הטיגון והטעם מצויין.מומלץ להשתמש בפרורים של הנמל לגיוון בטעם.
ועוד כמה טיפים לשדרוג:לבלילה של הביצה מוסיפים חצי כפית חרדל או חצי כפית מיונז. החרדל והמיונז מעדנים את הטעם והופכים את העוף לרך. גם מעט בירה לבנה לבלילה תיתן את האפקט.להוסיף לביצה מעט מלח פלפל וחצי כפית אבקת חרדל ככה זה נדבק היטב