אחר ששחקניות הקאמרי מהצגת 'החברות הכי טובות' הודיעו בשבוע שעבר כי יחרימו את היכל התרבות באריאל ולא יופיעו מעבר לקו הירוק, השחקנית רמה מסינגר יצאה נגד חברותיה להצגה והכריזה: "אופיע בשמחה מול הקהל הנהדר של אריאל, ואני מבטיחה לכם, קהל יקר, גוד טיים".

"חברותי 'להצגה חברות הכי טובות' הודיעו להנהלת הקאמרי שהן אינן מוכנות להציג בהצגות הקרובות באריאל", כתבה מסינגר בדף הפייסבוק שלה, "מצאתי את עצמי אחת מול חמש, חוזרת ומסבירה שתהא הדעה הפוליטית אשר תהא- קהל הוא קהל הוא קהל, ואין דרכי דרך חרמות. במילים אחרות- אופיע באריאל, ואינני שייכת לקבוצת אנטי שזה עתה הוקמה".

עוד סיפרה מסינגר כי בכתבה שפורסמה בעיתון התרבות עבר העיר פורסם שמה בטעות כשותפה לחרם על אריאל זאת בניגוד לעמדתה. "סוכם, שבמפורש ייכתב במכתב 'חוץ מרמה מסיגנר'", היא מספרת, "למרות זאת הופיע שמי בעכבר העיר ראשונה ברשימה. את העיתונאית שפרסמה את הידיעה הצלחתי להשיג רק בשעות אאחר הצהרים המאוחרות על מנת שתסיר את שמי מהידיעה, ובינתיים קראו רבים את הידיעה הלא נכונה".

מסינגר אף פנתה לחברותיה להצגה ואמרה "חברותי היקרות: מה אשם הקהל? בואו נשמח אותו. גם ככה לא קל כאן".

רמה מסינגר היא שחקנית וותיקה בישראל ששיחקה בעשרות מחזות בבתי התיאטרון בארץ ובשלל הפקות קולנוע ישראליות כמו משחק ודיבוב ואף השתתפה בהפקות טלוויזיה רבות. על עבודתה זכתה בשבעה פרסים יוקרתיים שהקנו לה מעמד של שחקנית בכירה. לא מכבר הוציאה מסינגר את אלבום הבכורה שלה בהפקתו של דניאל סלומון. האלבום המוסיקאלי הראשון של השחקנית נקרא "רמה" ושם שרה על אביה, חייה האישיים וגם על פוליטיקה.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il