במחאת החרד"לים כנגד קייטנות משרד החינוך אשר ממומנות על ידי הקרן לידידות, הופיעו הסמלים של תנועות הנוער, בתנועת בני עקיבא זועמים על הצירוף הכפוי.

היום (ב') פורסם ב'כיפה' כי פעילים כנגד קייטנות הקיץ של משרד החינוך יחלקו עשרת אלפים פליירים במהלך ריקוד הדגלים בירושלים ביום רביעי בהם נכתבים דברים כנגד מימון הפרויקט בידי הקרן לידידות. בפלאייר תחת הכותרת 'קיץ של יהדות' הם כותבים במילים חריפות "אתה מוכן לקחת על הכתפיים שלך אחריות על ילד אחד יהודי שיתנצר?!", הם שואלים. "לא? אז תתחיל לפעול!!! זה בידיים שלך, גם אם אתה חושב שלא!!!", הם כותבים ומאשימים כי "אמנם הקרן עטופה במסווה של ידידות וחסד אך מטרתה בפועל היא להכניס לתוכנו את ערכי הנצרות. אף לא אחד מאיתנו רוצה לשתף פעולה עם אנשים כאלה!".

בתנועת הנוער בני עקיבא כאמור זועמים על הצירוף הכפוי של התנועה למאבק נגד הקרן לידידות. "לא אישרנו לאף אחד להשתמש בסמל של התנועה", אמר מזכ"ל התנועה דני הירשברג בתגובה לפרסום הפלאייר בעילום השם.

במכתב אשר פורסם לאחרונה קראו בשלושת תנועות הנוער - אריאל, בני עקיבא ועזרא, לברר את הנושא של קייטנות הקיץ אך לא בצורה מתלהמת. "אני חושב שזה נושא ראוי לדיון אך אנו כתנועה לא לוקחים צד בעניין", אמר ל'כיפה מזכ"ל בני עקיבא דני הירשברג.

הפלאייר שפורסם היום (ב'):