מחר (ד') יערכו הבחירות לראשות איגוד הכדורסל הישראלי והמתח בענף רק הולך וגובר. לאחר שכמעט נמנע מצביקה שרף, ממאמני הכדורסל הבכירים בישראל, להתמודד מול אבנר קופל יו"ר איגוד הכדורסל בחצי השנה האחרונה, לרוץ לתפקיד יו"ר האיגוד הוא מקבל תמיכה ממקור מפתיע.

מי שהפתיע לאחרונה והביע את תמיכתו בשרף הוא אברום בורג יו"ר הכנסת ויו"ר הסוכנות היהודית לשעבר. בנוסף אל בורג, גורמים נוספים מהציונות הדתית בענף הכדורסל מביעים תמיכה בשרף, ובהם צבי ליבר מאליצור נתניה, שי גליקשטיין מאליצור פתח תקווה ומוטי הוכמן מאליצור כוכב יאיר.

בכוונת הסרוגים לשנות את פני הנהגת הכדורסל והספורט בישראל. "אני מאמין שזו השעה לשינוי פני הכדורסל בישראל", אמר בורג והוסיף כי "אין ראוי מצביקה שרף להוביל מהלך חשוב שכזה". עוד ציין בורג כי הוא מביא עימו שורה של אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית והספורטיבית, כאשר מטרת כולם לחולל מהפך בכדורסל הישראלי ולהתחיל עידן חדש בספורט המקומי. בכוונתו של בורג לפתוח קרן סיוע כלכלית לקבוצות כדורסל נשים וגברים.

עם זאת, לא כל הציונות הדתית עומדת מאחורי שרף. מלבד גורמים דתיים מעטים במחנה קופל רשם לעצמו צביקה שרף סכסוך עתיק יומין עם שדרן הכדורסל הסרוג אלי סהר. שרף טוען כי במשך שנים הכפיש אותו סהר מעל כל במה אפשרית ועל אף שסהר ניסה מספר פעמים לפייסו נענה לו שרף בשלילה וכינה אותו "איש שפל שניסה לחסל את הקריירה שלי".