בשבוע שעבר המלצנו לכם על אפליקציה שמייצבת לכם את התמונה ומונעת טשטוש בכל מחיר אך מה עושים עם מצבור תמונות האינסטגרם שנערמו לנו בסמארטפון? האפליקציית Flipagram תעשה לכם את העבודה. האפליקציה יוצרת מתמונות האינסטגרם שצילמתם ובחרתם סרטון נחמד לשוויץ בו לחברים וחשוב מכך, לשתף בפייסבוק. האפליקציה קלה מאוד לשימוש והיא בעלת ארבעה שלבים בלבד ומאפשר ליצור כתובית בהתחלה ובסוף. לאחר הטיול שלכם בצפון אין כמו מצגת תמונות טובות כדי להראות לחברים שלכם מאשר לייבש אותם עם כל מיני תמונות פנים שלכם מרוחות.

בין שני קטבים, בין ההווה שמצווה לחיותו ובין העבר שנצבר בדממה, מתרחשים הסיפורים של אהוד בנאי. בספר מרגש יוצא בנאי כצופה אל העולם לחפש לעצמו מקום, מקום אליו יהיה שייך מקום בו יכה שורשים. האוטוביוגרפיה "זה המקום" של בנאי היא שילוב של זיכרונות ופרוזה, מציאות ודמיון בהם מסרטט בקווים דקים את מסעו בגוף ובנפש. המסע אל המקום האמתי שבו אל המוסיקה והאהבה. ספר שממבט ראשון עוסק ביחסים שבין אדם לעצמו או אולי לחברו אולם בעומד הוא כולו מסלול ישר ביחסים של בין אדם למקום.

כולם מדברים עליו ורבים כבר ראו אותו כך שלי נותר רק להמליץ. שמונה שנים לאחר שהביס את הג'וקר הזכור לטוב, באטמן נקרא שוב ללבוש את חליפת העטלף ולהציל את גוטהאם מהנבל התורן. בטח תשמחו לשמוע שכבר בשבועיים הראשונים גרף הסרט 289 מיליון דולר רק בארה"ב. הסרט אמנם פחות טוב מזה הקודם אבל סוגר בהאפי אנד את הטרילוגיה המרשימה. באטמן, איפה אתה כשאנחנו צריכים אותך באיראן?!

"רוקד בין שני עולמות" הוא המופע של דויד דאור וגולן אזולאי בפסטיבל העוד בצוותא ת"א. מוסיקה, סיפורים והרבה הומור סביב הדמויות שלמה אבן גבירול והרב שלמה קרליבך. המופע המעניין מציג את עולמו של האמן היהודי הנע במורכבות בין שני עולמות, קודש וחול, ספרד ואשכנז, בשילוב של מוסיקה שורשית וקטעי "סטנד אפ יהודי". משהו טוב להירגע איתו רגעים לפני שבת. (24.8 ו' אלול צוותא תל אביב)

נשי ומגזרי- התיאטרון הנשי 'לחישה' יוצא בסיבוב הופעות עם ההצגה "בנינו" שממחיזה את חייהם הזוגיים של זוג נשויבצורה קומית ושנונה.ההצגה מצליחה לעביר את מסכת הפרשניותוהמתחים בין בני הזוג ומציבה מראה הכרחית לעולם הנישואין. ההצגה כולה מתרחשת בלוקשיין אחד, הוא ביתם של הזוג, אבל בנינו, שם הרי נמצאים הסיפורים הכי טובים. (ב' אלול, 20.8 אולם שרת בפ"ת).

אם עוד לא הוצאתם את השקלים האחרונים שלכם בחופש הגדול ונותר לכם טעם של עוד, הרשו לי להמליץ לכם על מעורב ירושלמי כמו שצריך. סטיקיית הקצבים תסגור לכם את הפינה עם ירושלמי טוב וטעים ובאחלה של מחיר. עיצוב ירושלמי, אווירה נחמדה ובלי טיפת תל אביביות מוקצנת. תגידו שאתר "כיפה" שלח אתכם. (אגריפס 34 ירושלים).

אחת הסדרות הטובות שיצאו לאחרונה היא ללא ספק סדרת הדרמה "קטמנדו". הסדרה מגוללת את סיפורם של זוג חסידי חב"ד שיצאו לשליחות בנפאל ולא מותירים לצופה ברירה אלא להתאהב בהם מיד. מלבד קשיים ומשבר זוגיות הם נחשפים לסיפורים הכי ישראליים המתרחשים דווקא בנפאל. כך גם משפחה, נפגעי הגירוש מגוש קטיף, מוצאת עצמה בנפאל מחפשת אחר בתם המבולבלת. מיכאל מונושוב, הבן של, בתפקיד שמוליק שליח חב"ד גידל זקן ונכנס לדמות באותנטיות מרשימה. העולם החב"די שכולנו מחפשים בחו"ל וחלקנו פוגשים בבית המדרש מקבל פנים אנושיות, נעימות, מחבקות ומאירות כמו שרק הפנים החב"דניקיות יכולות לשדר.