רובי ריבלין הוא הנשיא העשירי של מדינת ישראל, כך קבעו חברי הכנסת בבחירות היום (ג'). ריבלין גבר על מאיר שטרית בסיבוב השני. לאחר סיבוב ראשון בו זכה ב44 קולות. גרף ריבלין 63 קולות לעומת 53 קולות למאיר שטרית.

נשיא המדינה העשירי של מדינת ישראל נולד ב-1939 בירושלים והינו עורך דין במקצועו. ריבלין כיהן כחבר מועצת העיר בסוף שנות ה-70 ולאחר מכן שימש כיו"ר סניף תנועת החירות ויו"ר ארגון הליכוד. ב-1988 שקל להתמודד על רשות עיריית ירושלים כנגד טדי קולק אך הפסיד בבחירות הפנימיות במפלגה.

באותה שנה נבחר לראשונה לכנסת ושימש במשך 26 שנים בתפקיד. ב-2001 נאלץ לוותר על תיק המשפטים כיוון שהתנהלה נגדו חקירה, שהסתיימה לבסוף בחוסר אשמה, ונאלץ להסתפק בתיק התקשורת. בכנסת ה-16 נבחר לשמש כיושב ראש הכנסת. ב-2007 הפסיד בהתמודדות לנשיאות מול נשיא המדינה הנוכחי שמעון פרס. לאורך כל פעילותו בכנסת נחשב כפרלמנטר מצטיין וכאדם ישר ובשנת 2012 קיבל את אות אביר איכות השלטון מטעם התנועה לאיכות השלטון.

לאורך כל המרוץ לנשיאות הוביל ריבלין בתמיכה בציבור ובקרב חברי הכנסת. בין היתר קיבל את תמיכת הבית היהודי. "ריבלין הוא המועמד הטבעי לנשיאות מדינת ישראל", אמר בנט לפני כשבועיים. "הוא איש ממלכתי, ציוני, אנושי, אוהב גדול של ארץ ישראל, תורת ישראל ושל עם ישראל. איש רגיש, איש שיודע להתרגש ושיודע לרגש. כזה צריך להיות הנשיא שלי", אמר והוסיף כי למרות שהבחירות חשאיות, הוא ימליץ לחברי הבית היהודי להצביע כמוהו.

ב-24 ביולי יכנס ראובן ריבלין לנעליו של פרס וישמש כנשיא העשירי של מדינת ישראל.