התפילה נכתבה בידי אחד מבכירי הרבנים של הציונות הדתית החפץ להישאר בעילום שם

מודה אני לפניך ה' אלוהי ואלוהי אבותיי שנתת לבני משפחתי חזון ואומץ לעלות לארץ ישראל ולבנותה כשהייתה שוממה ועזובה. להאמין שיבוא יום וישובו בנים לגבולם. להאמין שתבנה ירושלים ויגורו בה בניה. להאמין שכל חזון הנביאים אמת ומתקיים על ידינו.

מודה אני לפניך ה' שנתת חיני ובחרו בי כנשיא מדינת ישראל שנמצאת היום בקדמת הבמה בחינוך ובמדע. בחזון ובצמיחה. ברפואה ובכלכלה. בצבא ובביטחון. אנא ה' תן בליבי ענווה למלא את תפקידי באמונה. להאיר פנים ולמצוא את המאחד. שלא למעוד חלילה במקום שמצויים בו הכבוד והשררה.

אנא ה' תן לי את החכמה והבינה. העוצמה והגבורה לייצג את עם ישראל בכבוד בפני כל אוהביו ואויביו. תן לי את החן החסד והשכל הטוב להאמין בבניך, בני ישראל שהם יכולים באמת להיות 'אור לגויים'. בעיקר בערכים ובמוסר.

ריבנו של עולם הולדת אותי בירושלים, נטעת בליבי את אהבתה. זיכת אותי לראות בבניינה. אנא ה' זכני לראות את הבית הגדול והקדוש בנוי בליבה. בית שינהרו אליו עמים רבים ללמוד ממנו אורחות משפט. בית שייתן בנו אמונה באלוקים ואמונה איש ברעהו. בית שיביא שלום לעולם, בית שיתקיים בו: "וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת לֹא יִשָּׂא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה". אמן.