טעם הוניל והשוקולד מומלצים(צילום: יחצ, אפיק גבאי)

חטיף חדש: פתי בייגל

חברת מאיר בייגל משיקה מוצר חדש ופורץ דרך בעולם: פתי בייגל - שילוב מתוק בין פתי בר לבייגלה .מדובר בפיתוח טכנולוגי חדשני וייחודי בעולם, אשר מספק את הצורך בנשנוש מתוק, אפוי, מזין ופחות משמין ממרבית החטיפים.
מנכ"ל מאיר בייגל, גלעד זילברברג: "בעולם בו רווחת בעיה של השמנת יתר, הצלחנו לפתח טכנולוגיה ייחודית, אשר מאפשרת ייצור של נשנוש מתוק אפוי - בעל הטעם המתוק של הפתי בר והמרקם הפריך של הבייגלה. תהליך הפיתוח ארך כשנתיים וכלל השקעה של 3 מיליון ₪. פתי בייגל מכיל חצי מכמות השומן שיש בפתי בר ורק 4 קלוריות ליחידה, כך שמהיום תוכלו לנשנש מתוק בלי ייסורי מצפון. הפיתוח החדשני הוא חלק ממגמה עולמית של שילובי טעמים ומרקמים שונים, אשר יוצרים טעם חדש ומעניין, שלא הכרנו עד כה. כל אלו מביאים בשורה מרעישה לקטגוריה גדולה שכמעט ואין בה חדשנות. השקת פתי בייגל מהווה נקודת ציון חשובה בהתפתחות החברה והמותג, שכן אנו נכנסים היום לראשונה לקטגורית המאפים המתוקים".
פתי בייגל מיוצר בשלושה טעמים - שוקולד, וניל וקינמון. הוא כולל סיבים תזונתיים ואין בו חומרים משמרים ולכן הוא מהווה נשנוש מושלם למבוגרים ולילדים.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.50-6.90 ₪

(צילום: יחצ, מוטי פישביין)

סנובון נוזלי עם אפקט הקצף הפעיל

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, משיקה סנובון נוזלי עם אפקט הקצף הפעיל. מנקה, מחטא עד 99.9% מהחיידקים, בונה שכבת הגנה נגד לכלוך ואבנית, מבריק, מבשם ומנטרל ריחות רעים.
סנובון נוזלי עם אפקט הקצף בעל נוסחה חדשה וייחודית. בתהליך הניקיון הנוזל היורד כלפי מטה לוכד את הלכלוך ומשמיד 99.9% מהחיידקים. לאחר הדחת המים נבנית שכבת מגן נגד לכלוך ואבנית, האסלה מבריקה והאוויר מתמלא בניחוח רענן. הפעולה הכפולה שמבריקה כל אסלה!
ניתן להשיג בשלושה ניחוחות: רענן, לימון ולבנדר.
מחיר לצרכן: 11.90 ₪

(צילום: יחצ)

וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה

ג'ל מסיר הכתמים של וניש קליה מציג ג'ל עם נוסחה חדשה, שהוכח כהכי יעיל בהסרת כתמים קשים. מחקר שנערך ע"י מעבדות הטקסטיל שנקר, בדק ומצא כי וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה יעיל יותר בהסרת הכתמים הקשים הללו ביחס למתחרה המוביל. בנוסף לשיפור הנוסחה, הושק בקבוק חדש עם פקק רב שימושי המאפשר שימוש קל ונח, בכל כתם. הפקק החדש מאפשר טיפול ממוקד על הכתם לפני הכביסה, ובכך מגדיל את הסיכוי להסיר אותו. הפקק המיוחד מאפשר גם הוספה נוחה ויעילה של הג'ל ישירות לתוף המכונה, שם ימשיך לתקוף את הכתם גם במהלך הכביסה.
מחיר מומלץ לצרכן: 3 ליטר 39.90 ₪ , 2 ליטר -27.90 ₪

(צילום: יחצ)

סדרת מיצים 100% מיץ מרכז של "פרימור"

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה סדרה חדשה של מיצים , 100% מיץ מרכז לרגל הקיץ, בשלושה טעמים יחודיים ומרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה.
סדרת המיצים החדשה מבוססת על ערכי המותג "פרימור", המתמחה במיצים טבעיים סחוטים. המיצים החדשים, העשויים מ-100% מיץ, הינם ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הטעמים החדשים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן יחודי עבור הסדרה החדשה.
לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור": "כמותג המוביל בתחום המיצים הסחוטים אנו שמחים לרענן את מקרר המיצים ולגוון בשלושה טעמים חדשים, ייחודיים ומגוונים לעונת הקיץ החמה. המיצים מבוססים על מיצי התפוזים והאננס האהובים והמוכרים של פרימור, מלווים בפירות קיץ נוספים להעשרת הטעם וליצירת מיץ מפתיע ומרענן לצרכן הישראלי".
צפוי להימכר על ידי רשתות המזון במחיר של 10-12 ₪ לבקבוק 1 ליטר.