כינים וביצי כינים

הסיטואציה הלא כך כך נעימה של כינים, במיוחד כשמדובר בילדים שלך כבר מוכרת לכולנו. מה שנראה כמו תהליך טורדני, יכול דווקא להסתבר כטיפול קל, מהיר ויעיל. הפתרון טמון במה שבטח לא הרבה יודעים, גם השמדת הכינים וגם ביצי הכינים.

תכירו, ביצי כינים

ביצי הכינים מוטלות באזורי גוף חמימים כמו מאחורי האוזניים ובעורף. הן נדבקות לקרקפת ולשיער באופן חזק ולכן קשה להסירן. ביצי הכינים משנות את צבען במהלך התפתחותן עד לשלב שאנחנו ממש לא רוצים שהן יגיעו- הבקיעה! או אז, בוקעות להן כינים חדשות, שממשיכות להתרבות ועלולות לזחול לראש אחר ובכך להדביק ילדים/ מבוגרים נוספים.

מדוע חשוב להשמיד את ביצי הכינים בנוסף לכינים עצמן

ביצי כינים לא מושמדות בוקעות לאחר 7-10 ימים וכך הכינים ממשיכות את מעגל ההתרבות וההדבקה. זוהי הסיבה שברוב הטיפולים הקיימים כיום, אנחנו צריכים לחזור על אותו טיפול לאחר 7-10 ימים, במטרה להשמיד את הכינים החדשות שבקעו מהביצים. הילדים (וגם אנחנו, בואו נודה), לא תמיד מקבלים את זה בכיף ובשמחה, וברוב הפעמים מוצאים את עצמנו מחפשים דרכים יצירתיות להושיב את הילדים ולטפל בהם בשנית.

אז מה עושים?

במיוחד לשם כך, יש לטפל במוצר שישמיד לא רק את הכינים עצמן, אלא גם את ביצי הכינים.

תכירו את הדרין ONCE, סדרת מוצרים נגד כינים וביצי כינים, שאינם מכילים חומרי הדברה ואשר מוכחים מחקרית כטיפול יעיל וברוב המקרים בטיפול אחד בלבד, ללא הצורך לחזור עליו לאחר 7- 10 ימים.

מדוע?

מוצרים אלו תופסים את הכינים גם בשלב הביצים וכך מונעים את מעגל ההתרבות של הכינים להמשיך ולהתקיים.

איך זה עובד?

מוצרי הדרין ONCE מכילים שילוב ייחודי של שני מרכיבים שבזכותם גם הכינים וגם ביצי הכינים מושמדות: דימטיקון ופנטרול.

דימטיקון - אחראי לחסימת קנה הנשימה של הכינים ובכך מונע מהן לנשום ולבצע חילוף חומרים. בדרך כלל הכינים ימותו תוך מספר שעות מסוף הטיפול ( לכן עדיין ניתן לראות כינים חיות בפרק זמן זה)

ומי אחראי להשמדת ביצי הכינים?

ה"פנטרול"- סוג של מולקולה אורגנית טבעית הנמצאת בשמנים אתריים. הפנטרול מאפשר את חדירת הדימטיקון לתוך ביצי הכינים כך שגם הדימטיקון ואת השמדתן.

בתרכובת זו גם הכינים מושמדות וגם ביצי הכינים מושמדות, כך שבטיפול אחד ניתן להיפטר משתי ציפורים בעייתיות במיוחד, במכה אחת!

רצוי לבצע בדיקה לאחר שבוע מתום הטיפול על מנת לוודא שכל הכינים והביצים הושמדו. במידה ומתגלות כינים חיות, ניתן לחזור על הטיפול.


ניתן לרכוש את מוצרי סדרת הדרין ONCE ברשתות הפארם, בתי המרחקת הפרטיים, בתי המרקחת של קופות החולים ובתי המרקחת הדיגיטליים.
מידע נוסף על הדרין ONCE ועל הכינים וביצי הכינים, ניתן למצוא באתר www.hedrin.co.il