חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ תוקף בחריפות את הרב דוד סתיו, לאחר שהאחרון אמר אתמול (ב') ב'כיפה' "אסור שהבית היהודי תשב בממשלה שתקבור את חוק הגיור".

בהתייחסו לדברים ברדיו גלי ישראל אמר סמוטריץ, "לא חוכמה להפנות את החיצים כל הזמן אל הבית היהודי, הבית היהודי לא צריך הטפות מוסר מהרב סתיו על מה זה עם ישראל".

"אני רוצה לראות את הרב סתיו אוזר אומץ, תוקף את ראש הממשלה ותוקף את הליכוד. הרי מי שנכנע לדרישות החרדים, רוצה לבטל את החלטת הממשלה , מי שדורש כרגע להפקיע את משרד הדתות מהידיים שלנו ולהחזיר אותו לשליטה חרדית מסואבת כמו שהיתה בו הרבה מאוד שנים ולקחת אחורה את המהפכה שאנחנו התחלנו לקדם בקדנציה האחרונה זה הליכוד וראש הממשלה", אמר סמוטריץ. "אני מציע לרב סתיו ולרבני צהר להפנות את החיצים אליהם ולא לבית היהודי, זאת עבודה קלה אבל לא נכונה", הוסיף חבר הכנסת.

כזכור, אתמול בראיון ל'כיפה' אמר הרב סתיו כי אסור שהבית היהודי תשב בממשלה שתקבור את חוק הגיור. "גאולתם של ישראל והחזרת הילדים הביתה חשובה לתהליך הגאולה לא פחות מכל ישוב או ישיבה. הגיור היא מצווה מהתורה לא פחות מיישוב ארץ ישראל ואני מאמין שהבית היהודי יתעקשו בנושא", אמר הרב סתיו.