יוסף קרדונר - קומזיץ'

שלא כמו ברוב אלבומיו הקודמים של קרדונר, שהכילו מבחר שירים חדשים, פרי לחניו המרטיטים, האלבום החדש הנקרא 'קומזיץ' מורכב ממיטב להיטיו הבלתי נשכחים (ולא רק), המלוקטים ממספר הופעות שקיים במהלך החורף האחרון ברחבי ארצות הברית.

לאחר סיבוב ההופעות המוצלח, החליט קרדונר להוציא אלבום חדש ובו שישה עשר רצועות. בין השירים באלבום ניתן למצוא את: תשמח, ידיד נפש, וטהר ליבנו, צווה ישועות יעקב, שיר למעלות ואחרים.

[embed][/embed]

דן עשוש - עת שערי רצון

דן עשוש הוא מוסיקאי בחסד ואברך בישיבת מרכז הרב בירושלים תמידים כסדרן. במוצאי ראש השנה אשתקד ישב כהרגלו בקודש על האורגן והחל לנגן את הפיוט הידוע 'עת שערי רצון'. העיבוד המיוחד שהתנגן הפתיע גם אותו. שיר רדף שיר וכך הצטבר לו אוסף נאה של ניגונים לימים הנוראים וחודש אלול אותם אוהב דן במיוחד. מבחר הניגונים באלבום נע בין הקהילות השונות ברחבי העולם ובין הישן לחדש: החל מחמולשל ר' עקיבא המניק ואוחילה לא-ל של הרב הלל פלאי, דרך לך א-לי של יאיר גדסי ובן אדם של עדות המזרח, עבור באבינו מלכנו של האדמו"ר הזקן ורחמנא דעני של חב"ד וכלה בעת שערי רצון של טוניס וסלוניקי והמלך בשדה של ר' שלמה קרליבך זצ"ל.

[embed][/embed]

שהם שימחי - ה' ימשור אותך

בימים אלו מזכיר לנו שוהם את מה שידענו תמיד -גם אם הכל מבולבל ונראה כי יצא משליטה יש לנו אבא שדואג ,אוהב ושומר עלינו מלמעלה. מאז להיטו ה"כותל" ממשיך שוהם להפתיע. את השיר החדש כתב והלחין שוהם בעצמו, והוא בהחלט עשוי להיכנס לרשימת הלהיטים המקפצים בחתונה הבאה.

[embed][/embed]

אשר בן - ניצוץ החיים

אשר בן לא עוצר לרגע, בדרכו אל קדמת הבמה והעשייה של המוסיקה המזרחית. בימים אלו משחרר בן סינגל שני, "ניצוץ החיים" - שיר אנרגטי, שהמוטו שלו שמחת חיים, המציתה בלב השומעים את הניצוץ בעיניים. בן עובד באינטנסיביות וביסודיות על אלבום הבכורה, בו לוקחים חלק השורה הראשונה של תעשיית המוסיקה המזרחית. מתוכו יצא הסינגל הראשון "קרוב אליו", שזכה לחיבוק חם מכלי התקשורת השונים.

[embed][/embed]

חיים ישראל - מודה אני

חיים ישראל נחשף אלינו לפני כעשור עם הלהיט "יתגדל ויתקדש" שמתנגן עד היום בכל תחנות הרדיו, בהמשך דרכו הקליט את שיר התפילה "לך אלי" בדואט עם יואב יצחק,ו"רחמן רחם" בדואט עם ציון גולן, כעת משחרר ישראל סינגל חדש לקראת האלבום העומד לצאת בקרוב - "מודה אני"

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/-Mode Ani.mp3[/embed]

ינון טייב - כי תעבור במים

לפני כ- 9 שנים חזר ינון טייב בתשובה ומאז משלב ביצירותיו מוטיבים עם מטען מוסיקלי עשיר אותם צבר במשך מסעותיו בעולם. השיר החדש "כי תעבור במים" על מילות הפסוק מישעיהו פרק ח', אותו נוהגים לומר לפני שיוצאים לדרך כסגולה לשמירה, מבשר על תחילת דרכו המוסיקלית-עצמאית של טייב, לקראת אלבום הבכורה שיראה אור בע"ה בקרוב. באלבום הייחודי נוטלים חלק טובי הנגנים בתחום הרגאיי ומוסיקת עולם, כאשר הוא מופק יחד עם חברים מוסיקאיים מוכשרים ומנוסים: נאור כרמי, יוסי לוי, אסי איילון, אליהו דיגמי ויהודה אשש. יש למה לחכות.

[embed][/embed]

מיכאל פרוזנסקי - MP3

לפני שלוש שנים וחצי השיק פרוזנסקי את אלבומו השני והמדובר 'פרוזבול' שיצא בשלהי שנת השמיטה הקודמת. כעת מגיע האלבום השלישי והחדש לישראל, שזכה גם הוא להברקה מוצלחת, תחת השם MP3. לא מדובר בפורמט האלבום, אלא בראשי תיבות של שמו יחד עם מספר האלבום, כיאה לזמר שאמון על שמות מקוריים לאלבומיו.

עשרה שירים מכיל האלבום עם לחנים מסלטה ושמנה של תעשיית המוסיקה החסידית: איצי וולדנר, יוחנן שפירא, אלי שוובל וכן לחן משותף לברוך לוין ואיצי וולנדר. על מלאכת העיבודים מנצחים יענקי בריסקמן, אלי לאופר, אלי לישנסקי, רולי אזרחי, איאן פרייטור ויעקב לייב ריגלר.

[embed][/embed]