יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט נשא דברים בהלוויתו של החייל עודד בן סירא הי"ד בניר עציון. "עודד, אתה מצטרף למחלקת החי"ר במרומים יחד עם יהושוע בן נון ודוד המלך, יהודה המכבי ובר כוכבא, חנה סנש ורועי קליין ועכשיו - גם אתה. אינך לבד. ואין שום בריה יכולה לעמוד במחיצתך ובמחיצת הרוגי המלכות שאיתך", אמר.

"האויב שלנו חושב שאנחנו נתייאש. האויב שלנו, אורח קצר-מועד בהיסטוריה, לא מכיר אותנו, ולא מכיר את ההיסטוריה. מול אויב פחדן שמפקדיו מסתתרים מאחורי נשים וילדים, בורחים אל מתחת לבתי חולים ובתי ספר ומנדבים את אחיהם למות, אתה, עודד, התנדבת להיות בחזית. מול אויב המקדש את המוות; אתה נלחמת כדי שנוכל לחיות כאן".

"מול אויב חסר שורשים; אתה העמקת את השורשים שלנו כאן, וגם כשנקטף מאיתנו ענף, אף אחד לא יכול לעקור את העץ. אף אחד", הוסיף. "היינו כאן לפני המחבלים החמאס, ונהיה פה הרבה אחריהם".

"עודד, נכנסת לעזה כחייל סדיר, ויצאת מילואימניק. נכנסת לעזה כחייל בגיוס חובה, ויצאת כמתנדב. נכנסת לעזה חי בגופך, ויצאת משם כאשר אתה חי בליבנו. נכנסת לשם כדי לעצור את המוות, ויצאת משם כאשר אתה מצווה לנו את החיים. עודד, נוח בשלום על משכבך - אנחנו נשלים את המשימה שהתחלת".