"כרגע הכל ברבורים, אבל ברגע שתהיה סכנה אמיתית לא רק נפרוש מהממשלה, אלא נעמוד בראש המאבק נגד הויתורים. לכן נעביר במהלך מושב החורף את חוק משאל עם". כך אמר יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט אמש (ג‘) במהלך סיור בחירות בטירת כרמל, בקרית ביאליק ובקרית טבעון. עם זאת, בנט הדגיש כי, "אנחנו ממש לא שם". לדבריו, "גם בלי שלום עם הפלסטיניים עשינו משהו במאה שנות ציונות. הצלחתנו אינה תלויה בפלסטיניים. איננו בני ערובה של הפלסטיניים".

בטירת כרמל הבית היהודי מריצה את אריה פרג'ון לראש העיר. נכון לעכשיו מדובר במאבק צמוד. מדובר במקום אחד מתוך 88 רשימות שהבית היהודי מריצה בכל הארץ, בתוכן למעלה מ- 50 נשים ושילוב של דתיים, חילוניים ודרוזים, כולל קרב צמוד על ראשות עיריית קרית מלאכי.

בכנס מרשים בטירת כרמל, עם נוכחות של כ- 650 פעילים ממגוון עדות: דתיים וחילוניים, עולים מברית המועצות ויוצאי אתיופיה, ותיקים וצעירים, אמר בנט כי, "אנחנו לא בוחנים אם יש לך כיפה או אין לך כיפה. הסיפור של אברהם אבינו זה הסיפור של אריה פרג'ון. הוא יושב מבוקר עד לילה ומקבל אנשים. הוא לא רואה קהל, אלא אדם. הוא לא תופס עצמו כנבחר ציבור אלא כמשרת ציבור. אני לא מכיר אף אדם שגם כשאינו בתפקיד מבוקר עד לילה מקבל פניות ציבור. אצלו - מילה זו מילה".

לדבריו, "הפער כאן בין הפוטנציאל האדיר לבין איפה שאנחנו נמצאים הוא גדול, וצריך להשלים אותו מהר. איך נעשה את זה? אנחנו נמצאים בכל הצמתים המרכזיים בממשלה שחשובים לכם - משרד הכלכלה, משרד הדתות, משרד השיכון, משרד לאזרחים ותיקים, סגן שר החינוך, ועדת הכספים. כשאריה יהיה ראש עיר של טירת כרמל הוא יתפוס אותי באוזן ויגרום לכל העצמה הפוליטית האדירה שעומדת לרשותנו לפעול למען טירת הכרמל".

בקרית ביאליק ובקרית טבעון בנט הדגיש כי מטרת הורדת יוקר המחיה נמצאת מול עיניו. "פעלנו בתחום ההנעלה והבגדים ומוצרי החשמל. אנחנו חייבים להוריד מחירים ולהעלות משכורות. היום זוג ששני בני הזוג יוצאים לעבוד, עושים מה שצריך לא גומרים את החודש. אני לא מדבר על טיסה פעמיים בחו“ל. אלא לקנות בית אחרי כמה שנים. אני רואה יעד ציוני ממדרגה ראשונה - לא צריך להיות כל כך קשה".