השבוע תפתח שנת הלימודים באקדמיה ומאות אלפי סטודנטים יצעדו נרגשים אל כיתות הלימוד בדרך אל התואר הנכסף. אם גם אתם מסוג הסטודנטים המבולבלים הנה אפליקציה שתסייע לכם: לוח שנה מיוחד שיזכיר לכם מתי יש מבחנים, מועדי הגשת עבודות, מי הם המרצים ועוד. שווה לנסות. להורדה

האם יש כזה דבר הומור יהודי? ספר חדש טוען שהחלט כן. 'מילתא דבדיחותא' הוא ספר יחיד במינו שמרכז את מיטב הבדיחות היהודיות תחת קורת הומור אחת. בטוב טעם מצליח המחבר להביא את מיטב ההומור היהודי מקוטלג לנושאים, חגים ופרשיות השבוע. בדיחות מוכרות וכאלה פחות, מצחיקות וכאלה פחות הם חלק ממאגר הבדיחות המרשים את זה. מי שמוציא את הספר הוא חיים צוקר מחיפנ שכבר שנים רבות עוסק בליקוט הומור יהודי. לקט שמגיע אלינו בדמותו של ספר שווה שווה.

לא רק שנת הלימודים האקדמאיים, גם עונת הכדורסל האירופאית חוזרת ומכורי מכבי יתענגו על ספות הטלוויזיה יחד עם קערת גרעינים. ה“גולה“ בפתח תקווה יקיים אירוע פתיחת העונה בהקרנת ענק מיוחדת. המשחק הראשון יערך מול ליבראל ויטוריה, יריבתה של מכבי. ב“גולה“ מבטיחים שיהיה מזגן, אך לא מבטיחים שלא יהיה חם.

ההתחממות האחרונה באיו"ש מטופלת מאחורי הקלעים על ידי רכזי השב"כ שעושים הכל כדי למנוע את הפיגוע הבא. הסרט ”בית לחם“ מביא בפנינו סיפורו של סוכן שב"כ ומקור מודיעני בשטיחים שנקלעים לאינטרסים סותרים ולמצבים בלתי אפשריים. האם מקור יבגוד באחיו הטרוריסט?