בפתח תקווה התקיים השבוע כנס נשים בו השתתפו כ-200 מבנות העיר, יחד עם הח“כיות איילת שקד ושולי מועלם, כמפגן תמיכה במועמדות ”הבית היהודי“ בבחירות המקומיות בעיר: יואלה רבינוביץ‘ וצביה לבובי. הכנס היווה את שריקת הפתיחה לתחילת הדרך משותפת של קהילת הנשים בעיר ולעשייה למען מימוש מטרות הנשים בפתח תקוה.

במהלך הכנס נאמו מועמדות הבית היהודי בפ"ת יואלה רבינוביץ וצביה לבובי ודיברו על חשיבות קידום נשים למועצת העיר בכדי לתת מענה לצרכי הנשים בעיר ופנו לנשים להירתם למשימה להביא כמה שיותר נשים לקלפי ביום הבחירות ואף הציעו להן ליזום ולהשתלב בעשייה המוניציפאלית לאחר הבחירות.

"קידום נשים ושאיפה לשוויון הוא אינטרס חברתי כללי", הצהירה רבינוביץ', "מטרתו ליצור חברה צודקת יותר, הומניסטית יותר, הממצה את הפוטנציאל האנושי שלה, ובכוונתי ליצור בפתח תקווה חברה שכזו".

"אנו קוראות לכל אישה בעירנו אשר מבינה את הצורך וצו השעה, לבוא לתת כתף, לסייע לרשימת "הבית היהודי", להצביע, להשפיע ולממש את חלון ההזדמנות הגדול שנפתח בפנינו הנשים לקדם עשייה שתשרת את כולנו בתחומי החיים השונים בעיר", אמרה לבובי.

כנס הנשים נחתם בשיח נשי עם חה"כ שולי מועלם ואיילת שקד שסיפרו על החוויה להגיע כאישה למעמד של חברת כנסת, על חשיבות הייצוג של המגזר הנשי בשלטון המקומי ובמועצת העיר ועל היכולת להשפיע ולקדם את הצרכים המקומיים בראייתן הייחודית. במהלך השיחה הדגישו חה"כ את תמיכתן במועמדות למועצת העיר להן הבטיחו לסייע בעתיד במסדרונות השלטון המרכזי והדגישו את החשיבות שנשים יצביעו וישפיעו על נשים אחרות לבוא ולהצביע.