אחרי שהסופגניות והלביבות הוסיפו לנו כמה שכבות טובות של שומנים, הגיע הזמן לקחת את עצמנו בידיים. כל מה שאתם צריכים הוא שתי אפליקציות והרבה מוטיבציה. בנוגע למוטיבציה לא נוכל לעזור, אך באשר לאפליקציות - בהחלט כן. FitnessBuilder זו אפליקציה שמכילה אוסף תרגילי כושר הכוללים וידאו ותמונות. בנוסף, ניתן לשאול מומחה אודות המטרות שלכם והכושר שלכם. בעזרת תוכלו לבנות לכם תכנית אישית ואף לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולשתף בפייסבוק.

עוד משהו קטן וטוב הוא מחשבון הקלוריות Calorator, המאפשר לכם לבנות בקלות תפריט מאוזן ומגוון, לפי קבוצות מזון, ובהתאם לנתונים האישיים שלכם, צרכיכם והעדפותיכם. הקליקו מה אכלתם ותוכלו לראות באופן מיידי את התפריט היומי שנותר לכם לאכול.

ד"ר מיכה גודמן, מי שבהרצאותיו ממלא אולמות ורבים נוהרים לשמוע את שיעוריו, הוציא ספר שהפך ללהיט מגזרי אך גם הרבה מעבר לו. "חלומו של הכוזרי" הוא ספר אשר מציג את ספר הכוזרי הישן נושן בזווית צעירה יותר ובשפה שפונה אקטואלית לזמננו אנו. מי שלא למד את ספר הכוזרי של רבי יהודה הלוי זוהי הזדמנות מצוינת ומי שכבר למד יראה בספר הזמנה לדיון. מובטח כי גישתו של ד"ר גודמן בספר תפתח שערים לדיונים רבים.

אם גם אתם אוהבים רדיו חזק אז "תיסלם" המיתולוגית עולה בהופעה מיוחדת בבארבי בתל אביב כאשר כל ההכנסות הם קודם למען ניצולים וניצולות סחר בבני אדם ועבדות. גם מוסיקה טובה, גם צדקה והכי תיסלם שיכול להיות. 17.12 בארבי תל אביב 21:30.

אחד הסרטים המדוברים הוא סרט הדרמה מעורר המחשבה "בתוך הבית". מדי שבוע, כחלק משיעורי הבית ומשימות הכתיבה, מגיש קלוד בן ה - 16 למורהו חיבור בו הוא מתאר את קורותיה של משפחה צרפתית ספק דמיונית ספק קיימת: רגעי היום יום הבנאליים, רגעי האהבה, השגרה, החלומות והכעסים. ג'רמיין, המורה, רואה בקלוד כשרון כתיבה מיוחד ובין השניים מתפתח קשר לא שגרתי שמעורר בו מחדש את התשוקה להוראה. אך הטשטוש בין המציאות לבדיה והחדירה לפרטיות, בין אם אמיתית או לא, מתחילים לאיים על ג'רמיין ועל כל מה שהוא מאמין בו.

כבר מאות בשנים עוברים מתכונים סודיים המתייחסים לבשרים ולנקניקים. אומרים שהנקניקים, הנקניקיות וההמבורגר שלהם הוא לא משהו שתוכלו לטעום בשום מקום אחר והגיע הזמן לחלוק את זה איתכם. "איגנס בר", מסעדת בשרים כזאת שמביאה בשורה גם בנושא הבירה עם תפריט בר עשיר וברז בירה קפוא יחיד מסוגו בארץ. אופנהיימר 2 פארק המדע, רחובות.