תכנית מבורכת של משרד החינוך מבקשת לחזק את המעמד של התנ"ך וקירובו לציבור החילוני. התכנית 'הסיפור של כולנו - פרק תנ”ך יומי' תיושם ברשויות ובמוסדות חינוך בהשקעה של 47 מיליוני שקלים בחמש השנים הקרובות.

מטרתה הראשית של התכנית היא "לבסס את מעמדו של התנ"ך כמעצב זהות יהודית־ציונית וכבסיס תרבותי לאומי מאחד לעם היהודי על גווניו תוך נגיעה בצעירים ונוער וקירובם לטקסט המכונן", כך בדברים שהובאו באתר הארץ.

בנוסף, התכנית מבקשת "להנחיל לעם ישראל שיטת לימוד לדורות, תוך יצירת מסלול משותף למעגלים רחבים ללימודו במחזורים - על בסיס פרק ביום, בדומה למפעל הדף היומי של הגמרא שתתבסס על רתימת דמויות מוכרות להפצת 'טעימה יומית' לכל פרק ול'תיווכו' לקהל שלהם באמצעות הרשתות החברתיות. הפרויקט ייתן ביטוי לפנים השונות של התנ"ך ולפרשנות המגוונת".

המטרה הסופית היא לסחוף קהל חדש וצעיר להכרות עם התנ"ך ולהביא לשינוי תודעתי במעמדו "להפוך את הלימוד לנגיש ואטרקטיבי ואת יעד ה'צעידה' מתחילתו ועד סופו ל'טרנד' - תופעה חברתית. הרעיון הוא ליצור תנועה המונית, ובתוכה רמות שונות, החל במחויבות מתמשכת להשלים קריאה רצופה ועד שותפות בעיונים מזדמנים".

במשרד החינוך יתחילו בעתיד הקרוב ליישם את התכנית באמצעות פעילויות שטח וחוגים, כדוגמת הפעלת חוגי תנ"ך בבתי הספר, ברשויות המקומיות, במסגרות חינוך לא פורמלי, במכינות קדם צבאיות ועוד. בנוסף יופקו תכנית שבועית לאינטרנט ולטלוויזיה, וכן יקיימו כינוס בסגנון TED שיוקדש לתנ"ך.