הגולשים בפייסבוק העלו היום (ב‘) ליו“ר ”הבית היהודי“ את הסעיף: השר נפתלי בנט עדכן בעמוד הפייסבוק שלו על טקס עובדים מצטיינים שקיים במשרד הכלכלה וזכה לתגובות ששאלו אותו - למה אתה לא עושה משהו לגבי המו“מ המדיני שאמור להביא להחזרת שטחים?

בנט, לא נשאר חייב ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו התייחסות לאותם גולשים. ”בכל פעם שאנו מעדכנים על מהלך כלכלי/חברתי כלשהו, תמיד יש מספר חברים שפונים אליי עם משהו מהסוג הזה: "זה בסדר שאתה מטפל במחירים, אבל תיכף ציפי לבני מוסרת את כל ארץ ישראל לפלסטינים ואתה לא עושה כלום וכו--וזה פי מיליון יותר חשוב ממכון התקנים שלך...“.

בתשובה לאותם גולשים הבהיר בנט: ”לא, מחר לא מוסרים את ארץ ישראל. אני עם אצבע על הדופק בעניין. אני חבר קבינט ומעודכן היטב“. עוד הוא ציין כי ”יש עוד נושאים חשובים במדינה חוץ מהעניין המדיני/התיישבותי. הנושא העיקרי הוא הקושי של עם ישראל לשרוד כלכלית כיום, בגלל יוקר המחייה ונומך המשכורות“.

בנט הוסיף וכתב כי ”היום זוג נורמטיבי, ששני בני הזוג הולכים לעבוד, שירתו בצבא, עושים הכל "נכון", פשוט לא מצליחים להרים ראש מעל המים. וזה לא בסדר! נושא זה לא פחות חשוב מהמדיני. צעירים מיואשים, וזה מוטל על כתפינו לפתור את הבעיה. אני שר הכלכלה של כל עם ישראל, ולא של מגזר מסוים, ולכך אני מחויב“.

”אני מקווה שחברים טובים אלו יבינו שיש עוד נושאים חשובים מעבר לעתיד יהודה ושומרון (שחשוב מאוד בעיניי)“, סיכם בנט.