אפליקציה מהפכנית תהפוך את חייהם זוגות צעירים המגדלים ילד למסודרים יותר מבלי להתקשר כל רגע לאמא. האפליקציה חינמית "בייבי זון" תעקבו למענכן אחרי תינוקכם היקר ותזכיר לכם מתי הגיע הזמן להאכיל אותו, כמה שעות שינה צבר, החלפת חיתול ועוד. אם במקרה השארתם עוזרת בבית ויצאתם לערב זוגי אין שום בעיה, ניתן להזין באפליקציה את כתובן המייל של העוזרת כך שתהיה עם היד על הדופק, או יותר נכון על הפאליקציה.

זה אמנם ספר שיצא כבר לפני כארבע שנים אך שווה כאילו יצא רק היום חם מהדפוס. "להבת אש קודש" הוא ספרו המדהים של רון וקס שמוציא את הקורא למסע בהגותו הכל כך רלוונטית של האדמו"ר מפיאסצנה. חינוך, צמיחה אישית ועבודת ה' הם חלק מהנושאים שוקס מתעסק בהם ובשפה שווה לכל נפש. עולם הדמיון והרגשות הוא אחד הכלים המעניינים בהגותו של האדמו"ר מפיאסצנה ותופתעו לגלולת כיצד עלה הופכים להיות כלי מעשי כמעט בכל פרט בחייכם.

לאחר שני אלבומים מוצלחים של שירי שבת יוצא יצחק מאיר אל האלבום השלישי והאחרון בפוריקט שירי השבת שלו אשר נקרא שמו בישראל "זעיר אנפין". מאיר מזמין לא מעט יוצרים ואנשי רוח לשיר עמו בנועם את שירי סעודה שלישית המרגשים. לנגן את הדיסק החדש תוך כדי ההכנות האחרונות לשבת ועד להדלקת נרות יביא לכןם שבת אחרת לגמרי. נסו, לא תטעו.

אחד הסרטים החזקים שיעלו השבוע לאקרנים הוא "ארגו" בכיכובו ולראשונה גם בבימויו של בן אפלק. עם פורץ המהפכה של חומייני באיראן של 1979 פורץ המון איסלאמי זועם אל שגרירות ארצות הברית ולוכד כבני ערובה 52 דיפולמטים אמריקאים. מה שההמון אינו יודע הוא ששישה מאנשי השגרירות הצליחו להימלט את למעונו הפרטי של שגריר דנמרק באיראן. בן אפק יוצא במבצע הזוי לחלץ את אנשי השגרירות, איך? הוא מתחזה לבמאי קולנוע המעוניין להפיק סרט מדע בדיוני באיראן ותות כך לשחר את אנשי השגרירות שיתחזו לאנשי הפקה. התבלבלתם? קנו כרטיסים וצפו בסרט.

לאחר שיצאו השנה במופע משותף שוב מזמין אביב גפן את אביתר בנאי למופע מיוחד בו ישתתפו גם גיא ויהל מהתכנית "דה וויס". מדובר שמופע חדש ומשודרג של שירים וביצועים חדשים מבלי לשכוח כמובן את הביצועים המעולים של גפן ובנאי כמו "יש שמים מעלי" ועוד. כמו שנהוג לומר "אל תחמיצו". 10.1, גני התערוכה ת"א 20:00.

אחת המסעדות הוותיקות ומלאות החן בישראל היא מסעדת "ישורון" בתל אביב. המסעדה היא סיפור בפני עתמו של זוג קשישים שמנהלים מטבח לתפארת האוכל הביתי והכי טעים שיש הפורמייקה הירוקה עם פני המלצרית הלא צעירה במיוחד מחזירים אתכם חמישים אחרונה במדינה האותנטית נטולת התאגידים הגדולים שרמסו עסקים קטנים כמו "ישורון". אם בא לכם נוסטלגיה, אוכל טוב וחיוך זה הא-מקום. תל אביב רחוב מאז"ה 4.