השר נפתלי בנט עסוק בימים אלו בעניינים שברומו של עולם, כולל קיצוצים בתקציב, בנייה ביו"ש ונושאי דת ומדינה, אך מתברר כי לקהל הפשוט, יש עניינים הרבה יותר דחופים.

לאחרונה הגיעה אישה אלמונית לפתח לשכת השר בנט בירושלים ופנתה למאבטחים בבקשה מוזרה במיוחד: “סרגתי כיפה לשר בנט ואשמח אם תוכלו להעביר לו אותה", המאבטחים מיהרו למלא את מבוקשה והעבירו את הכיפה הסרוגה לשר.

(הכיפה שהגיעה לידי השר בנט)

גם בפייסבוק מתברר יש מי שדואג לשר לכיפה חדשה. בהודעה פרטית שנכתבה בדף הפייסבוק של בנט כתבה גולשת בשם רינה "לשר בנט שלום! כפי שאני שמה לב בתמונות בהם אתה מצולם, אתה תמיד עם אותה כיפה... מציעה לסרוג לכבוד השר כיפות נוספות ומגוונות. ניתן להסתכל באלבום הכיפות בפייסבוק שלי".

מתברר כי סביב השר הבכיר וחבר הקבינט הביטחוני יש שדואגים דווקא לכיפתו וגם בעבר נשאל בנט לגבי אופן לבישת כיפתו. לפני כחצי שנה כזכור השתתף בנט בתכניתם של רד אורבך ודביר בנדק שם שאלו אותו על הכיפה וכיצד היא נשארת על הראש למרות הקרחת. אז הודה בנט כי לעיתים הוא מדביק את הכיפה עם נייר סלוטייפ.

את משבר הכיפות החריף של סוף קיץ 2014 לא הצליח עדיין השר בנט לפתור, אך נמשיך נעקוב אחר הסאגה ותרומות הכיפות שמגיעות לידי השר בדרכים לא דרכים.