האם נתניהו ובנט ירוצו במפלגה משותפת בבחירות הבאות? כך לפחות טוענים לילך ויסמן בגלובס ובן כספית במעריב. לטענת ויסמן שוקדים בסביבת נתניהו על מהלך שיחזיר את אנשי הימין לליכוד, ויבטיחו קדנציה רביעית לראש הממשלה.

"השבוע המהלך הזה תפס תאוצה”, היא מסבירה. "מטעמו של בנט שוקד שלום שלמה, שהיה יועצו הפוליטי של נתניהו ומשמש ראש המטה של בנט, ואדריכל ברית האחים לפיד-בנט על הברית החדשה. מטעם נתניהו פועלים כמה גורמים”.

לדבריה מדובר שותפות טבעית. “אחרי הכל מדובר בציר טבעי. בין השניים אין שום מחלוקת אידיאולוגית, ודאי לא כלכלית. הם רואים כמעט הכל עין בעין. בסביבתו הקרובה של בנט ואמרים שעד היום הוא רוכש לנתניהו יראת כבוד ומסתכל עליו בעיניים כלות כאילו עדיין היה הבוס. בניגוד לתדמית שבנה לו, בנט רוב הזמן לא יצא נגד נתניהו. כשנתניהו בישיבות סגורות גוער בליברמן, הוא ישר מחזיר לו. כשהוא נוזף בבנט, האחרון שותק.

ויסמן טוענת כי אם בנט יתמהמה בברית עם האיחוד הלאומי הוא יפגוש קמפיין פנימי בציונות הדתית שיאשים אותו בפלגנות. עם זאת, היא מסבירה כי אם הליכוד והבית היהודי ירוצו יחד הדבר יפתור את המחלוקות שכן בפעם הראשונה תאחוז הבית היהודי באחד משלושת התפקידים הבכירים בממשלה. “כך שעוד שלפני שיהיה לנו רמטכ"ל דתי, נקבל שר חוץ דתי, ומי יודע, אולי גם ראש ממשלה חובש כיפה".

בבית היהודי מצידם דוחים בבוז את הטענות בדבר דיל אפשרי, שגובו בהודעות שהופצו על ידי פעילים המתנגדים לבנט ואמרו כי "ההודעות שהפיצו אנשים שונים לגבי חבירה לליכוד שקריות, מי שרוצה להצטרף לדרכה של הבית היהודי ולהצלחתה מוזמן, ומי שלא - שישמור על שיח הגון ומכובד".