מפלגת הבית היהודי קיימה אמש (א‘) במודיעין טקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה תשע"ד, בהשתתפות יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט, הרב הראשי לישראל דוד לאו, חברי הסיעה ו- 700 צירי הבית היהודי ומועמדים ברשימות מוניציפאליות.

"לפני שנה דיברנו על הצורך לתפוס אחריות, לתפוס פיקוד", פתח בנט. "תפסנו אחריות. יש לנו יד על ההגה. לדבר הזה מתווספת אחריות מיוחדת. אנחנו מאבדים כמה פריווילגיות שהיו לנו פעם, כמו התמקדות במגזר או אי מוכנות להתפשר. אספר מה קרה מהבוקר: בבוקר קיבלנו החלטת ממשלה להקים מנהלת זהות יהודית למדינת ישראל. זה בדיוק מה שהבטחנו. המנהלת תטפל בכל האוכלוסיות - במכינות, בסטודנטים, שלא נגיע למצב שחצי מהחיילים לא ידעו מי הם האבות, מי זה יהודה המכבי. מדינה שאין לה שורשים אין לה עתיד".

"כמה דקות אחר כך עלה לממשלה חוק של ח"כ סטרוק שמטרתה להשוות את הזכויות של נשים בדיני עבודה ביו"ש לאלה במרכז הארץ", הוא המשיך. "באו לקלל ויצאו מברכים - הממשלה קבעה שתוך ארבעה חודשים כל חוקי העבודה שחלים בישראל הקטנה יחולו גם ביו"ש. לפני שעה קלה משרד האוצר העביר למשרד החינוך הוראה להעביר כספים לעולם התורה. האם הדברים קרו כמו שהייתי רוצה? לא, אבל התוצאה הגיעה ואנחנו מסתכלים קדימה ונמשיך לנווט לכיוון הנכון".

מכאן, בנט המשיך לנושא המדיני. לדבריו, "בימים אלה אנחנו מגלים באיזו שכונה קשה אנו נמצאים. יש מקום אחד שזה אי של יציבות - מדינת ישראל בארץ ישראל. רק כאן שקט. מדהים אותי שבימים אלו באיזו פאנטיות בלתי נדלית של 'דת השלום' חפצים למסור לידי האויבים שלנו חלקים מהמדינה. מה שמדהים שבדיוק אותם אנשים שלפני כמה שנים אמרו שחייבם למסור את הגולן לאסד כדי להביא את השלום. אם היינו מקשיבים להם - אל קאעידה היו משכשכים רגליים בכינרת ונשק כימי היה מסתובב בטבריה. אנחנו מציגים אלטרנטיבה - להחיל את החוק הישראלי על השטחים הישראלים ביו"ש. לא לפחד".

"סיעה שפועלת לשם שמים, יום אחרי יום, קמה בבוקר ונותנת את הנשמה לעם ישראל, רק סיעה כזאת תצליח", הוא אמר בסיום דבריו. "אני רוצה לאחל לתנועת הבית היהודי שהיום קורמת עור וגידים בכל רחבי הארץ במערכה המוניציפאלית - להגיד לכם תודה ענקית. כל אחד מכם פעל, שכנע, הגיע לקלפי, ולכן ההישג של הכפלה פי ארבעה. אבל זו רק התחלה של דרך ארוכה. אני רוצה לאחל לכולנו שנהיה לראש ולא לזנב".