חודש אדר כבר כאן ותכף יגיע פורים - וזה הזמן להרבות בשמחה ובאפליקציות. אם עד עכשיו הסתבכתם עם המגילה יש לנו הצעה מפתה בשבילכם: "חג פורים", אפליקציה עם מגילת אסתר אשר בכל מקום שמופיעה המילה "המן" היא תאפשר לכם להרעיש. ועוד צ'ופר חביב, אם אתם לא ממש סגורים על תחפושות, האפליקציה תציע לכם שלל הצעות לבנים ולבנות.

אחת הדמויות המעניינות בשיח הציוני-דתי והאקדמי הוא פרופסור ישעיהו ליבוביץ', שהצליח לקומם כנגדו רבים וכמו גם לאגד סביבו עדת מעריצים. בספר חדש ומעניין במיוחד בשם "ליבוביץ מתפלמס", קיבץ יוסי אבישר מקבץ פולמוסים מעניינים של ההוגה עם דמויות רבות בנוף הישראלי. יחד עם הספר מצורף תקליטור ובו תיעוד של כ-13 שעות בהם לייבוביץ' ניצב בפני מתנגדיו ומשיב מלחמה שערה. מעל כל אלה מרחפת העובדה כי יורש ראוי טרם קם לו. מה שנשאר לנו הוא להתעשר ממנו או להתפלמס איתו.

חיסולו הנועז של רב המחבלים אוסמה בן לאדן, עולה על המסך הגדול. הבמאית קתרין ביגלו יצרה מותחן צבאי מרשים ומעניין, כשבמהלך הצילומים לסרט היא התבשרה על הפעולה הצבאית שהביאה לחיסולו של המחבל - מה שקצת שינה את התסריט. "כוננות עם שחר", אחלה סרט שמספר באופן מרתק על אחד החיסולים הנועזים בהיסטוריה.

אחרי שכבש לא מעט את האוזניות המגזריות, נתן גושן יוצא למסע הופעות חדש עם שירי הדיסק הראשון וטעימות משירי הדיסק החדש. מי שאהב את להאזין לשיריו של הזמר המוכשר הזה, המתכתב לא מעט עם המקורות, ימצא מקום נוח במופע שלו שהופק על ידי עברי לידר. 11.02.13 זאפה תל אביב.

שמעתם פעם על סושי בר בורגר? אז יש דבר כזה וקוראים לו Abrada. את הרעיון יזמו איתי ורועי, מסעדנים וחברים טובים שהחליטו להקים את המיזם החדש בעתלית אל מול רכס הכורכר הגדול. במסעדה המיוחדת והכשרה הזאת תוכלו להזמין מצד אחד בורגרים טובים ומן הצד השני סושי ישראלי, פתרון אולטימטיבי לזוגות מסוג "הגבר רוצה בשרי והאישה מעדיפה משהו קליל". לא לגמרי בטוח איך השילוב הזה עובד אבל בהחלט שווה לבדוק.