לקראת חג הסוכות הקרב ובא , רשת מחסני תאורה משיקה גרלנדה - שרשרת נורות צבעוניות באורכים שונים לקישוט ותאורה מושלמים של הסוכה, כולל גרלנדה חסכונית עם נורות לד.

גרלנדה חסכונית ו"ירוקה" באורך 5 מטרים, הכוללת 50 נורות לד צבעוניות בהספק של 0.1 ואט כל אחת . גרלנדה זו חוסכת כ 80% מצריכת החשמל לעומת נורות רגילות, ובכך תורמת לשמירה על איכות הסביבה.

בנוסף, מציעה רשת מחסני תאורה גרלנדות רגילות הכוללות כבל חשמלי באורכים משתנים של 5 או 10 מטר אליו מחוברים בתי מנורה קבועים עד 40 ואט, ברווחים של כ-1 מטר אחד מהשני , להתקנת נורות צבעוניות או רגילות ומהוות פתרון תאורה מרשים, זול, מהיר וקל להארת הסוכה והידורה.

גרלנדה - שרשרת מנורות לתאורת שטח מחיר החל מ-80 שח (צילום: יחצ, רותם ברק)

הגרלנדה יכולה לשמש בימי חול המועד , כמו גם בימים אחרים, לאירועים בהם יש צורך בתאורת שטח, לדוגמא: טיולים, קמפינג, מסיבות בטבע או בחצר הבית ועוד, ע"י חיבור לגנרטור. ניתן לחבר מספר גרלנדות כדי להתאים את האורך הרצוי.

לדברי מוטי ישראלי, יועץ תאורה ראשי ברשת מחסני תאורה: " מומלץ לשלב בגרלנדה הרגילה נורות חסכוניות מסוג לד או פלוריסנטEL קומפקטיות. בשימוש בנורות EL בעוצמה של 20 ואט נשיג אור השווה בעוצמתו ל 100 ואט."

מחיר גרלנדה : החל מ 49.90 שח ל - 5 מטרים