לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, אנחנו שמחים להציג בפניכם היום את הגרסה המחודשת של אתר האינטרנט "כיפה".

מה שהחל לפני למעלה מעשור כאתר פשוט למכירת חמץ, הפך עם השנים לזירה המרכזית עבור הציבור הדתי ברשת האינטרנט ולאתר חדשות מגזרי, המכתיב סדר יום. כעת, לאחר שנים כה רבות, אנו מבצעים קפיצת מדרגה נוספת שתאפשר לנו להמשיך ולהוביל את מהפכת האינטרנט בציבור הדתי.

העיצוב החדש של האתר נועד בראש ובראשונה לחשוף בפניכם את שלל התכנים הקיימים כיום באתר, החל מערוצי התוכן, דרך מדור "שאל את הרב", "ביכורים" ומערכת הפורומים הענפה שלנו, וכלה במאגרי המידע של בתי הכנסת והמקוואות.

כיפה של פעם

על אף שהשינוי העיצובי הוא הבולט מכולם, הוא איננו היחיד. במסגרת השינויים הרחבנו את מחלקת התוכן של האתר, וכעת תוכלו למצוא באתר תכנים רבים יותר שיתעדכנו באופן שוטף. זאת מתוך מטרה להביא את מגוון הקולות המרכיבים את קשת "הציונות הדתית" במגוון תחומים ונושאים שעל סדר היום הציבורי.

במסגרת השינויים יזכה גם תוכן הגולשים לכבוד הראוי לו. מאחורי המהלך הזה עומדת המחשבה כי אתם, הגולשים, נמצאים במרכזו של האתר החדש. הדיונים החשובים מתוך הפורומים - יתפרסמו בעמוד הבית. כמו כן, באתר החדש הושם דגש נרחב לחויית הגלישה, ולאפשרויות שלכם לחלוק את התכנים המופיעים באתר עם חבריכם ברשתות החברתיות השונות.

למרות כל האמור לעיל ומכיוון ש"כיפה" החדש נמצא כעת בתקופת הרצה מזורזת, ייתכנו שיבושים באי אלו מהמדורים או העמודים הקיימים באתר. היו סמוכים ובטוחים כי אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להשתפר בכל רגע נתון, במידה ונתקלתם בבעיות נשמח אם תדווחו עליהן בפורום המשוב.

נשמח מאוד לקבל ממכם תגובות והצעות נוספות באמצעות מערכת הטוקבקים החדשה.


שלכם,
בעז נכטשטרן
העורך הראשי