'עלית' מקבוצת שטראוס ממשיכה את מסורת ההצלחה רבת השנים, ומזמינה את הציבור להשתתף במבצע הגדול "כל אחד יוצר, כל אחד זוכה!". המבצע זכה בשנים האחרונות להצלחה רבה, כאשר בחלק מהשנים הגיעו למעלה מ-1,000 יצירות ססגוניות המעוצבות מאריזות מוצרי עלית.

והשנה המבצע אטרקטיבי במיוחד, כיוון שכל אחד זוכה! כל משתתף שישלח יצירה, יקבל במתנה משחק טריוויה בנושא שמיטה אשר ישלח אליו בדואר. בנוסף, היצירה היפה ביותר תזכה ב-20,000 ש"ח במזומן.

אז איך משתתפים בתחרות היצירות? פשוט מאוד! יוצרים יצירה אומנותית העשויה מאריזות החטיפים המתוקים והמלוחים של 'עלית', מצלמים את היצירה, שולחים את התמונה עבור מבצע "כל אחד יוצר, כל אחד זוכה!", לת.ד. 2646 בני ברק, או לכתובת המייל: elite2646@gmail.com והמתנה תישלח אליכם בדואר לפי הפרטים שציינתם. במקביל נכנסים להגרלה הגדולה.

ב'עלית' מקבוצת שטראוס אומרים: "בעקבות ההצלחה הרבה בשנים שעברו, אנו שמחים להמשיך במסורת גם השנה ולהזמין את כולם להשתתף בחוויה של יצירה. הכנת היצירות מהווה זמן איכות לכל המשפחה וכן מאפשרת לכולנו להביא לידי ביטוי את הכישרון הטמון בנו. פעילות ייחודית זו נערכת בתקופת החגים בה הילדים מבלים שעות פנאי רבות בבית ובחיק המשפחה. כמובן שגם השנה נשמח לראות את המוני היצירות היפות של כלל המשתתפים".

המבצע מתקיים בין התאריכים ט"ז אלול תשע"ד - כ"ט תשרי תשע"ה (23.10.14 - 11.9).