"בסוכות תשבו שבעת ימים" אומר הפסוק המפורסם, אבל הדור שלנו כבר מזמן לא מסוגל לשבת רגע אחד על מקומו בשקט וממציא את עצמו כל שנה מחדש, לפחות כשמדובר בחידושים לחג הסוכות.

כדי שלא תצטרכו לצאת מהסוכה הנוחה שלכם ולהצטופף יחד עם המוני בית ישראל בשווקי ארבעת המינים, ריכזנו עבורכם כמה חידושים שירעננו לכם את החג.

יוצא דופן

הפטנט הבא תפור על אלה שאין להם כוח לקשט את הסוכה, אבל בכל זאת רוצים לשבת בסוכה נאה. 'מלכות וקסברגר' שמתהדרת בכינוי 'פאר היצירה היהודית' משיקה השנה את 'יוצא דופן': מבחר דפנות לסוכה בציורים של נופים פסטורליים עוצרי נשימה או סלוני פאר, המפארים ומרוממים את האווירה בסוכה. הציורים מודפסים בהליך חדשני על פולי פרופילן מעובה במסגרת עץ טבעי (מה שמבטיח עמידות בשמש ובגשם ושימוש חוזר על פני שנים). קל ונח להרכבה.

(צילום: דפנות וקסברגר)

סוקמפינג

אם אתם כאלה שאחרי חג ראשון בסוכה הביתית, אתם חייבים לצאת למרחבים. סוכות נחלים מפתיעה השנה בסוכת הקמפינג, המיועדת למטיילים שמעונינים לשלב בין טיול בחיק הטבע בימי החג לבין קיום מצוות הישיבה בסוכה. סוכת הקמפינג פשוטה מאוד להרכבה, כך שאפשר להרכיב ולקפל אותה בתוך חמש דקות.

(צילום: סוכות נחלים)

סוכה מתנפחת

אם גם חמש דקות הרכבה של סוכת הקמפינג, זה דבר שגדול עליכם, היינו שמחים להציע לכם ללכת על הסוכה המתנפחת. חברת 'ירוק' המשווקת, הבטיחה שתוך דקה הסוכה באוויר, אבל לצערנו גיוס הכספים לייצור לא צלח, אז השנה נאלץ להסתפק בסוכה הקודמת.

[embed][/embed]

סוכטף

כדי שהילדים הקטנים לא יסתובבו לכם בין הרגלים ויפריעו לכם לבנות, ומאידך גיסא לתת להם גם תחושת שותפות במצווה, חברת 'סוכות ירושלים' פיתחה מיני סוכה לילדים, שניתנת להרכבה בקלות תוך דקות ספורות ומתאימה לישיבה של שני ילדים בתוכה.

(צילום: סוכות ירושלים)

סכך בחינם בחסות הקק"ל (ואפשר לשלב גם טיול נחמד על הדרך)

לירוקים ותפרנים שביננו, יש השנה בשורה משמחת. קק"ל החליטה לפנק אתכם בסכך חינם ומזמינה את הציבור לבוא לקחת מיערותיה ועל הדרך להרוויח טיול נחמד.

הסכך יחולק בימים שני ושלישי, י"ב- י"ג בתשרי תשע"ה, 7-6 באוקטובר 2014
בין השעות 09:00- 12:00

מוקדי החלוקה: יער אלעד - בסמוך לבית העלמין נחשונים (צפון אלעד) - שילוט הכוונה מצומת נחשונים, כביש 444. יער בן שמן - מצפה מודיעין באזור מתקן מקורות. שילוט הכוונה ממצפה מודיעין, כביש 443.

(צילום: דוברות קקל)

מצווה גוררת מצווה

זה לא סוד שיש לא מעטים המתפרנסים במשך כל השנה כולה משיווק ארבעת המינים. אנשים טובים זיהו את הפוטנציאל הכלכלי והחליטו לגייס את המצווה לטובת מצווה אחרת, חשובה לא פחות. הם הקימו מערך שיווק ישיר לארבעת המינים, שכל הכנסותיו - קודש לשלל ארגונים העוסקים בפעילויות מבורכות. חלק מהיוזמות הם ארציות כמו 'נתינת לולב' וחלקן מקומיות יותר, תעקבו אחרי הפרסומים.

ארבעת המינים הכי זולים, עם אחריות לשנה

אמנם המלאי כבר אזל, אבל 148 גולשים מאושרים זכו לרכוש סט מובחר של ארבעת המינים, כולל ערבות, קויישלך ותמונת ענק במתנה וכל זה במחיר חסר תקדים של 39 ₪, דרך אתר 'וואלה שופס'. לא זו בלבד אלא שבצעד חסר תקדים חברת 'שיווק כהלכה' המספקת את המוצר הבטיחה אחריות לשנה על המוצר.

ולשנה הבאה...

הפטנט המתבקש הבא, הוא סוכה המפרקת את עצמה מיד במוצאי שמחת תורה.

אולי תהיו אתם אלו שתרימו את הכפפה?