מהר משחשבנו השבוע נכנס אל חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות. האשכנזים עוד לא אך הספרדים כבר השבוע יתחילו באמירת הסליחות ואין כמו אפליקציית סליחות מיוחדת שתעשה לכם את החיים קלים יותר. סליחות התרת נדרים, גם לאייפון וגם לאנדרואיד. אז מצד אחד הספרדים אומרים סליחות מוקדם ומצד שני סירנו לכם אפליקציה לספרדים בלבד. לאנדרואיד ולאייפון

תארו לכם מה היה קורה אם בוקר אחד הייתם מגלים בתיבת הדואר מכתב שנשלחם אליכם מ... "החיים". אתם כמובן מתעלמים אבל "החיים" מתעקשים ושולחים עוד מכתב ועוד. אחרי כל זה אתם מגלים שיש ל"חיים" מזכירה שמתקשרת ומנדנדת לכם בנוגע לפגישה.

"פגישה עם החיים" ספר חדש בהוצאת כנרת זמורה ביתן על בחורה לא הכי שמחה ש"החיים" החליטו לזמן אותה לפגישה חשובה. היא תנסה להתחמק אבל החיים כמו החיים, לא נותנים לה את האפשרות הזאת. יהיו שיראו בספר משל זול ויהיו שיראו בו טקסט עמוק. מה שבטוח הוא שהכתיבה של הסופרת ססליה אהרן תוציא מכם את האדישות ותצליח להפוך את הפשטות של החיים והאדם במילים פשוטות שאם נודה על האמת, כולנו אומרים. המלצנו.

אחרי שסרטי אקס מן נעלמו מהמסך מי שחוזר אלינו הוא וולברין בסרט חדש. מי שזוכר, וולברין הוא בחור קשוח בעל יכולות רפואה עצמאיות ושלושה סכנים בכל יד לתפארת. בסרט המבוסס על הקומיקס "הוולברין" המתאר את עלילות לוגאן, הלוחם הנצחי והזאב המתבודד, ביפן. וולברין מוצא עצמו בעימות קשה עם דמות מסתורית מעברו בקרב שישנה אותו לעד. והפעם, חבורת אקס מן לא תהיה שם כדי לעזור לו. נכון, לא הכי עמוק שיש, לאוהבי אקשן.

ליבו של פסטיבל הכליזמרים - כיתות האמן הבינלאומיות - עוברות השנה בפעם הראשונה לירושלים. במסגרת חגיגות העשור למופעים מלאי הנשמה יגיעו לבירה אמני הכליזמר הגדולים בעולם. פרט לכיתות האמן החווייתיות, תיערך במסגרת הפסטיבל קבלת שבת בבית הכנסת הגדול בירושלים בסימן ניגון ואגדה בהשתתפות מאסטרו גיורא פיידמן, אמן הקלרינט חנן בר-סלע. והחזן הראשי לצה"ל סא"ל שי אברמסון. בין התאריכים ה-5 -11 באוגוסט 2013, כ"ט באב - ה' באלול

בואו נודה על האמת, אם כל הכבוד למוסיקה החסידית או הרוק הישראלי אין כמו כמה מעוואלים כדי להפוך חתונה ממדושנת עונג לשמחה וקופצנית. אז אם בא לכם הפסקה משלום חנוך או הבנאים מן הסתם תשמחו לשמוע שמשה פרץ הוציא אלבום חדש, השישי במספר, העונה לשם "כל המילים השמחות". שירים שמחים ומקפיצים לצד בלאדות מזרחיות, נו, משה פרץ, כבר אמרנו. אז יאללה שמח.