חיילי צה"ל ערוכים לחודש הרחמים והסליחות: בימים אלו הופקו, במדור ערכי תודעה יהודית ברבנות הצבאית, למעלה מ 500 דיסקים בשם "מסע התבוננות". הדיסקים המיועדים להפצה על ידי כלל הרבנים הצבאיים מכילים עשרות סרטונים ומשלים בעלי מוסר השכל בנושאי תשובה, אהבת האדם ובקשת סליחה.

בנוסף הפיקו במדור אלפי חוברות לימוד יומיות המיועדות לחודש אלול ולתקופת "הימים הנוראים", בין ראש השנה ליום הכיפורים. החוברת מיועדות לחלוקה לכלל החיילים וכוללת לוח זמני תפילה, משלים והלכות תשובה של הרמב"ם.

"המטרה שלנו היא להגיע ללבם של כל החיילים בצבא", אמר לעיתון "במחנה" הרב הצבאי הראשי, תא"ל רפי פרץ. הרב פרץ ציין כי "תחום התודעה היהודית הכרחי לצה"ל כל השנה, ובחודש הרחמים והסליחות על אחת כמה וכמה".

בתוך כך, טקס סיום קורס הקצינים של הרבנות הצבאית התקיים בשבוע שעבר בכותל המערבי בירושלים. כ-50 בוגרי גדוד "דוד" קיבלו את דרגות הסגן, וישובצו כקציני קבע ברבנות הצבאית או כרבנים ביחידות המילואים השונות. לראשונה מתקיים טקס סיום הקורס וחשיפת הדרגות ברחבת הכותל המערבי, כשעד כה ערכה הרבנות את טקסיה בצריפין, שם מתקיימת ההשלמה החיילית של קורס הרבנות הצבאית.