תזמורת להבה/ זכרתי לך

תזמורת להבה מוציאה אלבום כפול חדש. האלבום כולל מוסיקה יהודית, חסידית וישראלית בעיבודים ושילובים מבריקים ומכיל שירים מעולמות תוכן שונים. מצד אחד 'כי הרבית', 'וזכיני' ו'קה - אכסוף', מאידך, 'אזמר בשבחין' בעיבוד קאנטרי, שירי נשמה כמו 'בשם השם' של שלמה קרליבך עם אברימי רוט, 'אנה אפנה' ו'רוח סתיו' היהודי, דאנס אלקטרוני מקפיץ ועד רוק יהודי ואירי. באלבום החדש 36 רצועות, רובן מקוריות.


/bikorim/mp3flash/player_maxi/player_mp3_maxi.swf




עמרם אדר/ שליט

עמרם אדר, בחר להפיק שיר בנושא שריגש אותו: שחררו של גלעד. השיר "שליט" מזכיר את גלעד, כמובן, אך מדבר גם על יהודים נוספים שאנו מצפים שיחזרו אלינו ושאנו ערבים להם. "עלינו לעשות את כל מה שיש בכוחנו על מנת להחזיר את גלעד הביתה", מתפלל אדר. לשיר המרגש חברו השמות הגדולים במוסיקה החסידית יהודית: איצ'ה וולדנר שהפיק והלחין יחד עם שמואל יונה למילים של שמואל יונה ומשה קלוגהפט.


/bikorim/mp3flash/player_maxi/player_mp3_maxi.swf





איתן קליימן / עומד להשתנות

איתן קלינמן, איש הייטק, מוציא בימים אלו את אלבום הבכורה שלו. את שיר הנושא "עומד, להשתנות" כתב בעקבות תובנות שהשתנו אצלו במלחמת לבנון השניה.

על האלבום החדש עמלו בעצם שני אנשים. עמיחי קופל, בוגר מכללת הד למוזיקה עכשווית ובעל תואר במוזיקולוגיה מאוניברסיטת בר אילן שהפיק ועיבד את כל השירים ואיתן קלינמן שכתב, הלחין ושר. השניים עבדו, יצרו ואפילו תיעדו את העשייה הארוכה בבלוג תוסס שזכה להתעניינות רבה.


/bikorim/mp3flash/player_maxi/player_mp3_maxi.swf




קול שני / אשר ברא

סינגל חתונות למגזר הדתי של צמד "קול שני" - אלחנן (אלחי) דמארי ועידן בן שמעון, יוצא בימים אלו לקראת ט"ו באב ועונת החתונות. הצמד החליט להוציא את השיר 'אשר ברא' שמילותיו לקוחות משבע הברכות והינן מודות לקב"ה על הטוב שגמל בכך. 
צמד המוזיקאים עובדים יחדיו בתחום המוזיקה. עיקר עבודתם המוסיקאלית מתבססת על שילוב ווקאלי ולכן הם מכונים צמד "קול שני". "הקולות של שנינו מאוד דומים ולכן כשאנו שרים יחד

בקולות שונים נוצרת שירה מרגשת ונוגעת ללב..מקווים שתאהבו...".

הסרטון נערך על ידי גל אלבז. 


<iframe data-priority=