הרב שלמה דיכובסקי מגיב לדיווח הבוקר (ד) בעיתון "הארץ", לפיו הזמין את הרב מוטי אלון להעביר סדרת שיעורים בבית הכנסת "היכל מאיר" אשר בתל-אביב. בשיחה עם כיפה מכחיש הרב דיכובסקי את הדיווח וטוען כי "הדברים הם שקר מוחלט. אינני מכיר את הרב אלון ובטח שאינני פורס את חסותי עליו".

"לא דיברתי עם הרב מוטי כבר הרבה מאוד שנים. הקשר היחיד שהיה לי איתו התקיים לפני מספר שנים, בעת שמיניתי אותו למגשר בתיק, בין בני זוג שביקשו אותו כמגשר ביניהם", אומר הרב. לדבריו, "אחד הגבאים פנה אליי בשאלה האם לאפשר לו להעביר שיעור חד פעמי בבית הכנסת. הבנתי שהחלטת פורום "תקנה" איננה פוסלת אותו מלהעביר שיעור בפומבי ולכן הסכמתי".

הרב דיכובסקי מסביר כי נעתר להצעת הגבאי כיוון שביקש לעודד את מספר המתפללים הפוקדים את בית הכנסת, כמהלך של יחסי ציבור. "בחרתי לעשות זאת כיוון שתל-אביב נמצאת היום במצב מדולדל מבחינת מספר המתפללים בבתי הכנסת, כך שכל מי שיוכל להוסיף ולעודד את הציבור - תבוא עליו ברכה", אמר. הרב דיכובסקי שב ומדגיש כי הוא איננו יוצא נגד החלטות פורום "תקנה" כפי שפורסם וכי לא נפגש לאחרונה ולא קיים כל קשר עם הרב אלון.


בתוך כך, רוני רימון, יוצעו של הרב מרדכי אלון, אמר כי אכן פנו אל הרב אלון לקיים שיעור בתל אביב אך הרב אלון טרם הסכים להעביר את השיעור. "מקום מושבו של הרב אלון במושבה מגדל. לא התקבלה כל החלטה בנוגע לשיעור בתל אביב", אמר רימון לכיפה.