בבית הכנסת "היכל יעקב" אשר בשכונת קריית משה בירושלים, תיערך הערב האזכרה הרשמית לראשון לציון הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל, במלאת שבעה להסתלקותו. האירוע יתקיים בהשתתפות המשפחה, רבנים ואישי ציבור, בלימוד משניות אשר יחל מהשעה 16:30. באותה שעה ייערכו אזכרות מקומיות נוספות, בכל רחבי הארץ. הרב חיים דרוקמן, הרב שבתאי סבתו, הרב יצחק דוד גרוסמן והרב ראובן אלבז, יהיו בין הרבנים אשר צפויים לשאת דברים במהלך האזכרה.

משפחת אליהו פרסמה מודעת תודה לציבור הרחב אשר ליווה אותם בעת חוליו של הרב ובעת פטירתו. המשפחה מבקשת מכל אוהבי הרב ומוקיריו "לארגן עצרות התעוררות וערבי לימוד תורה בשבעה ובשלושים, וללמוד בהם אהבת ה, אהבת התורה, אהבת ישראל, אהבת אחים ואהבת הארץ". בניו של הרב אליהו הוסיפו כי הם "מחלקים את הירושה הרוחנית שקיבלנו מאבינו - אביכם - אביהם של ישראל עם כל אחינו תלמידי הרב ומוקיריו, המתפללים לעילוי נשמתו ומצפים לגאולה השלמה".

בתוך כך מגיבה לשכת הרב אליהו לטענה אודות היעדרם של רבני הציונות הדתית מקרב נושאי הדברים בהלויתו של הרב, באומרה כי הנואמים בהלוויה לא תוכננו מראש וכי הרב דרוקמן היה אמור לשאת דברים, אך לא הצליח להגיע אל המיקרופון בשל הצפיפות הרבה.