לפני כחצי שנה התוודעתי לסינגל חדש "טיפול תפילה" מתוך אלבום לזמר חדש, אסף ליבוביץ. כבר מההתחלה הסינגל היה שונה מהשירים המגיעים לשולחני, הוא בעט, רמס והצליח להחזיר אותי למוזיקה של שנות השמונים.

 

אסף ליבוביץ, למד עם אביב גפן בבית הספר למוזיקה "רימון", שם עיבד ושייף את הכישרון המוזיקאלי שלו, בהמשך הדרך עבר ליבוביץ את הגדר וחזר בתשובה. שכל הנתונים הללו נכנסים למשוואה אחת יחד עם מעטפת של הפקה מוזיקלית מוקפדת וקול ייחודי, מתקבל דיסק מרשים.

/bikorim/mp3flash/player_maxi/player_mp3_maxi.swf

ליבוביץ לא מתבייש להישיר מבט אל החיים "הריקנות סביבי צועקת כסף יענה הכול... יושב לבד בחושך וצועק בכל כוחי" הוא כותב, ואני אוסיף "אל אבא בשמיים". זו בדיוק ההרגשה שלי כשאני מסתכל על התרבות בישראל, ומבין שהדור צריך "טיפול תפילה" לבורא העולם שיחלץ אותנו מהמקום הזה.

 

האלבום עצמו מעורבב בסגנונות מרובים רוק, בלוז. חביב עלי במיוחד הקרדיט בשיר הפותח "בשדה" לשותף ללחן, החבר אביב גפן.

מתוך הדיסק המוצלח חביב עלי במיוחד השיר "האחת והיחידה", בעל מקצב אקוסטי קליל, מילים תנ"כיות ואזכורים משיר השירים. בכלל, ברובו של האלבום מדבר ליבוביץ על הקשבה עצמית ושיחה מול בורא עולם, ועל הצורך ל"התעורר" מהעולם הגשמי "כי העולם הזה כולו דמיון/ אל תסכים לוותר על החלום / שבלב מתעורר לא יכול לוותר / זה בוער / זה בוער / זה בוער"

יאללה חבר'ה להתעורר!

מפגש הנשמות, אסף ליבוביץ, הפצה גרינטק