לאחר שהמשטרה הודיעה כי אין מקום לפתוח בחקירה פלילית בפרשת הרב מוטי אלון, נדמה היה כי הפרשיה נחתמה. כזכור לפני מספר חודשים האשימו חברי פורום תקנה את הרב אלון ב"מעשים המנוגדים לערכי המוסר והקדושה" לדבריהם הרב אלון הפר את הסיכום שנערך עימו במסגרתו אמור היה לחדול מעיסוק חינוכי-ציבורי, ולכן נאלץ הפורום לפרסם את האשמות נגדו. הרב אלון מצידו סרב להתייחס באופן ישיר להאשמות נגדו, וציין כי הוא מקבל את הייסורים באהבה.

אך נדמה כי הסערה מסרבת לדעוך. לכיפה נודע כי היום בערב עתיד הרב אלון לחזור ולקיים שיעורים לציבור הרחב במסגרת השיעורים אותם לימד טרם שהפרשה התפוצצה. המידע בדבר השיעור לא פורסם באופן רשמי אך העובר מפה לאוזן בין תלמידיו הותיקים של הרב אלון.



השיעור שיתקיים הערב בביתו של הרב אלון במושבה מגדל בשעה 19:30 יהיה הראשון בסדרת מפגשים בנושא חג השבועות המתקרב. בנוסף, ממשיך הרב אלון להעביר שיעור תניא מדי יום. אחד מתלמידיו של הרב אמר הערב לכיפה כי מהרגע שפורום תקנה החליט לפרסם את הדברים, הוסרו המגבלות מעל הרב. "כעת יכול הציבור לשפוט בעצמו" אמר.

רוני רימון, יועץ התקשורת של הרב אלון, מסר בתגובה לכיפה "מדובר בלימוד משותף לקראת חג השבועות בלבד, ואני בטוח שיאמרו בו דברי תורה מבורכים, מרתקים וחכמים".

יהודית שילת, מנהלת פורום תקנה, סרבה להתייחס לדברים והסתפקה בתגובה הלקונית "עמדת פורום תקנה ביחס לרב מוטי אלון נכתבה ופורסמה מכבר באתר פורום תקנה"