משחק הכדורסל בין אליצור אשקלון למכבי תל אביב שיתקיים בשבת הקרובה לא ישודר בערוץ 10 למרות התכנון.

המשחק בין הקבוצות שובץ על ידי מנהלת הליגה לשעה 19:00 עוד טרם יציאת השבת, דבר המונע מציבור האוהדים, שומרי השבת, של אגודת הספורט הדתית אליצור מלצפות במשחק.

בערוץ 10 המשדר את משחקי ליגת הכדורסל התקבלו בימים האחרונים פניות רבות מאוהדי הקבוצה ומח"כ זבולון אורלב שביקש לעשות מאמץ לדחות את שעת קיום המשחק. בעקבות בקשות אלו פנה ערוץ 10 למנהלת הליגה בבקשה לדחות את שעת המשחק מהשעה 19:00 לשעה 21:00 לאחר צאת השבת. מנהלת הליגה סירבה לשינוי בשל הקושי לשנות שעת משחק בהתראה קצרה ובשל העובדה כי השעה 21:00 הינה שעה בעייתית, בעיקר עבור ילדים ובני נוער, קהל יעד שמאוד חשוב לראשי הענף. לאור זאת, הוחלט בערוץ 10 להיעתר לבקשתו של ח"כ אורלב ולבטל את שידור המשחק.



מלשכתו של אורלב נמסר לכיפה כי אתמול (ד) פנו אליו אוהדים של אליצור אשקלון וביקשו ממנו להשפיע בניסיון לדחות את המשחק כדי שיוכלו לצפות בו. אורלב ביקש את דחיית המשחק כמחווה של רצון טוב בהידברות וברוח טובה.

מערוץ 10 נמסר בתגובה כי "לאור רצוננו לכבד את רגשות ציבור הפונים ועקב פנייתו האישית של ח"כ אורלב, ולאור סירובה של מנהלת הליגה לדחות את שעת תחילת המשחק, לצערנו לא נשדר את המשחק. מהדורת חדשות השבת תשודר כרגיל בשעה שמונה"


מנהלת הליגה הסכימה לדחות את המשחק לשעה 19:40 בדיוק לאחר צאת השבת, כך שאומנם האוהדים לא יספיקו להגיע למשחק אך הסטטוס קוו ישמר.